ضرورت نظارت بر اجاره‌بها در خرم‌آباد
۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
شناسه : 3563
1
امام جمعه موقت خرم‌آباد تأکید کرد: امام جمعه موقت خرم‌آباد به لزوم استمرار نظارت برحوزه اجاره‌بها دراستان تاکید کرد و گفت: استمرار این امر ی تواند جلوی افزایش بی‌رویه اجاره‌بها را در استان بگیرد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش خبرنگارمدبه، حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر اظهار کرد: در این راستا تاکنون ۴۰ مورد از بنگاه‌های معاملاتی استان پلمپ شده که می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه بر این امرنظارت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به روز خانواده وسالمندان، بر لزوم توجه به مسائل اخلاقی و معنوی فرزندان در خانواده، تاکید کرد و افزود: از آنجا که پی‌ریزی شخصیت انسان در خانواده صورت می‌گیرد و خانواده جامعه را می‌سازد، لذا وظیفه پدر و مادر فقط توجه به مسائل مالی نیست بلکه مسائل اخلاقی و معنوی فرزندان و خانواده نیز از ضروریات است تا خانواده در مسیر رشد و معنویت قرار گیرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فقها و مجتهدینی که در مجلس خبرگان رهبری هستند، درحساس‌ترین تاریخ انقلاب و زمان رحلت امام راحل (ره) جلسه برگزار و با انتخاب مقام معظم رهبری علاوه بر تزریق امید به کشور امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام  بهروز شمسی‌فر ،با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) راه مستقیم آزادگی و انسانیت و اخلاق را به بشریت نشان داد، گفت: مجالس دهه محرم را باید از نظر کمی و کیفی باشکوه تر برگزار کرد.

رسیدگی به مشکلات بازنشستگان، رسیدگی به افراد ضعیف و ناتوان ازسوی نهاد بهزیستی، حفظ دین و نشر دین از دیگر مواردی بود که امام جمعه موقت خرم‌آباد به آن‌ها اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.