ضرب الاجل استاندار لرستان برای تعیین تکلیف پروژه های عمرانی سطح شهر خرم آباد
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
شناسه : 5290
0
دربازدید از پروژه های عمرانی شهر خرم آباد : استاندارلرستان درجریان بازدید ازچند طرح عمرانی واقتصادی دردست ساخت شهرخرم آباد ازجمله ساختمان اداری استانداری لرستان، برج های دو قلوخرم آباد، تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان، هتل صخره ای و... برتعیین تکلیف هرچه سریعتر این پروژه ها تاکید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه
تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود

به گزارش پایگاه خبری مدبه، ابوطالب شفقت، دربازدید ازساختمان اداری استانداری لرستان گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
وی با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شفقت اظهار کرد :این پروژه نواقصی دارد که باید درکوتاهترین زمان ممکن برطرف‌ شود، همچنین معاونت عمرانی تا پایان شهریور در ساختمان جدید استانداری مستقر ‌شود.

ساختمان استانداری لرستان با ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۱۲ طبقه در حال اجراست.

تمامی اقدامات برای برطرف کردن مشکلات پیش رو برج های دو قلو و تکمیل این طرح عمرانی بکارگرفته شود

استاندار لرستان دربازدید از پروژه برج های دوقلوی خرم‌آباد گفت:  تمامی اقدامات برای برطرف کردن مشکلات پیش رو و تکمیل این طرح عمرانی بکارگرفته شود.

شفقت با اشاره به اینکه فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است  افزود: این طرح از مطالبات مردمی است وصاحبان متعدد دارد ، همچنین زمینه فعالیت آغاز شده و تا ۲ هفته آینده جلسه بررسی برگزار و موارد بررسی می‌شود.

پروژه برج های دو قلو درزمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  آغاز شده  که چند سالی است تعطیل  است.

سرمایه‌گذار هتل صخره ای  از امروز کارگاه را فعال  کند

استاندار لرستان درادامه بازدید های خود در بازدید ازهتل صخره‌ای خرم‌آباد با اشاره به اینکه تکمیل این هتل ازمطالبات مردم است گفت: لازم است سرمایه‌گذار از امروز کارگاه را فعال کند.

شفقت افزود: همه مسئولین ذی‌ربط به این پروژه موظف هستند دراسرع وقت فرآیند اداری واگذاری زمین را دنبال کنند تا مشکل اجرایی نداشته باشد.

وی بیان کرد: دستگاههای اجرایی وشهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.

هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است.

استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در استان لرستان

استاندار لرستان درحاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه استان بر پیگیری مطالبات مردم مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه  پیگیری مطالبات مردم از وظایف رسانه هاست و باید فرهنگ سازی لازم برای مشارکت در توسعه استان فراهم شود اظهار کرد: اقدامات لازم برای مشارکت و حضور سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.