اقدامی از جنس امید و نشاط
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
شناسه : 5315
0
افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد با هدف توزیع عادلانه خدمات و بازآفرینی محلات هدف باز آفرینی شهری مجموعه ورزشی شهرخرم آباد درمحله پشته حسین آباد خرم آباد به بهره برداری رسید تا امید ونشاط این بار در محله ای کم برخوردارشهری اما، پرجمعیت و پر استعداد توسط مدیریت شهری رقم بخورد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش پایگاه خبری مدبه، دراین مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، شهردار ومجموعه مدیریت شهری خرم آباد برگزار شد نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بسترمناسب ورزشی درمناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید وکاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی ازشهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح وتجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی وهم افزایی برای برخورداری هرچه بیشترمردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

توسعه سرانه های  عمومی و ورزشی  از راهبردهای اصلی مدیریت شهری خرم آباد

شهردار خرم آباد هم در این مراسم با اشاره به اینکه  یکی از راهبردهای اصلی شهرداری خرم آباد در مدیریت شهر، موضوع توسعه سرانه های عمومی ویژه سرانه های ورزشی و به طور خاص در محلات کم برخوردار ومحلات هدف بازآفرینی شهری است لذا  شهرداری خرم آباد این مجموعه ورزشی را  به مساحت سه هزار و ششصد متر مربع در انتهای محله پشته حسین آباد که به لحاظ سرانه های عمومی در فقرسرانه های ورزشی و سرانه فضای سبز است را با اعتبار ۵ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری و طی یک سال و نیم تجهیز کرده است .

داریوش بارانی اظهار کرد: این مجموعه کامل شامل زمین چمن مصنوعی، مجموعه مربوط به والیبال و فضایی برای پینگ پنگ است که دراختیار شهرداری خرم آباد قرار دارد.

وی  با اشاره به اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری خرم آباد در طول این دوره، بر توزیع عادلانه خدمات و بازآفرینی بویژه در محلات هدف است افزود: تلاش می کنیم با کار تیمی وهمدلی، مجموعه شهری را ازیک کانون نارضایتی به یک نقطه امید برای مردم تبدیل کنیم.

شهردارخرم آباد اضافه کرد : بواسطه مجموعه اقدامات سال گذشته، مردم امروزاز مجموعه مدیریت شهری، رضایت نسبی دارند اما، این نقطه آغازاست واین اعتماد عمومی تقویت  خواهد شد.

بارانی با اشاره به اینکه محله پشته حسین آباد ازبزرگترین محلات غرب کشور  است که ازسرانه ورزشی مناسب برخوردار نیست افزود: این محله زمانی کانون پرورش استعداد های فوتبال بوده است اما، امروز با کمبود سرانه های عمومی مواجه است لذا مجموعه مدیریت شهری، اقدام به ایجاد این مجموعه ورزشی با شامل سه فضای ورزشی فوتبال، والیبال و پینگ پنگ است که می تواند سرانه فضاهای ورزشی را ارتقا دهد.

وی تاکیدکرد: ما،درتوسعه فضاهای ورزشی درشهرخرم آباد مصمم هستیم واقدامات مدیریت شهری دربوستانهای فردوسی و معلم خود گویای این جمله و تاییدی برتوسعه ورزش های همگانی توسط مدیریت شهری شهر خرم آباد می باشد .

به گزارش مدبه،مجموعه ورزشی طیب شامل سه فضای ورزشی فوتبال، والیبال وپینگ پنگ در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع در محله پشته حسین آباد خرم آباد به بهره برداری رسید.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.