اتفاقات امروز اوکراین نتیجه توافقنامه  با آمریکا و شرکای غربی بود
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
شناسه : 1628
9
امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: طبق گفته کارشناسان گفتگوهای هسته‌ای وین به پایان رسیده است. آمریکا و غربی ها به جنگ رسانه روی آوردند که خودشان به وجود آورده اند.
ارسال توسط : نویسنده : حسن مختاری منش

به گزارش خبرنگار مدبه از پلدختر،حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به  اتفاقات اوکراین بیان کرد:کشوری که در اوج بود و از نظر هسته ای یکی از قدرت های جهان در چند سال اخیر بوده است اما، کشورهای غربی و آمریکا اوکراین را پشت میز مذاکره نشاندند و توافق کردند که از این کشور حمایت کنند ولی امروز دیدیم که همین کشورها اوکراین را تنها گذاشتند و در مقابل ارتش روسیه دو روز نتوانست مقاومت کند و دلیل اصلی این امر همان پای میز نشستن و امضا کردن توافقنامه با آمریکا و شرکای غربی آمریکا بود که به آنها اعتماد کرد ولی همین ها باید بدانند همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خط قرمز ما در مذاکرات معامله نکردن سر موشک های نقطه زن و موشک های بالستیک است و این را با هیچ شرطی مواعظه نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: از تمام خیرین مدرسه ساز که در دوران پساسیل به یاری دانش آموزان پلدختری آمدند و در این شهر مدرسه ساختند تشکر و قدردانی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه اومیکرون را باید جدی گرفت افزود: شهرستان پلدختر در وضعیت قرمز قرار دارد و از شهروندان پلدختری خواست که از ماسک استفاده کنند وبا رعایت کردن فاصله اجتماعی تا همه باهم در ریشه کردن این ویروس منحوس سهیم باشیم تاکید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.