برپایی سومین نمایشگاه کتاب در خرم‌آباد
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۴
شناسه : 3706
1
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد لرستان خبر داد: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد لرستان ازبرگزاری سومین نمایشگاه کتاب خرم‌آباد در سال جاری خبرداد وگفت: دراین نمایشگاه ۴۰ هزار جلد کتاب جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته می شود.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش مدبه ،اعظم روانشاد»  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه فرهنگ کتابخوانی وحمایت از ناشران به عنوان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی در سبد اقدامات فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان قرار دارد، افزود: این نمایشگاه به مدت یکماه از ۱۴ مرداد تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در محل مجتمع فرهنگی ارشاد خرم‌آباد، دایر می‌باشد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه سومین نمایشگاه کتاب استان در سال جاری می‌باشد و کتاب‌های این نمایشگاه شامل موضوعات علوم قرآنی و مذهبی، روانشناسی، ادبیات و شعر، داستان، رمان، زبان‌های خارجه، روانشناسی کودک، داستان‌های کمیک «طنز» و… می‌باشد.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه اینکه ۲ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه، نمایش داده می‌شود، اضافه کرد: در مجموع ۴۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه جهت بازدید عموم در این نمایشگاه، وجود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.