مهمونی بزرگ غدیر در خرم آباد
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
شناسه : 3340
3
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد: مهمونی بزرگ غدیر با مشارکت مردمی ویکصد پنجاه موکب در محورهای فرهنگی و آموزشی 16 تیرماه درخرم آباد برگزار می شود .
ارسال توسط : نویسنده : فرزانه هداوند منبع : مدبه

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان درنشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جشن گفت: مهمونی برزگ غدیربه صورت مردمی و پایه در خرم‌آباد برگزار و در صورت موفقیت سال‌های بعد نیز در دیگر شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی با اشاره به برگزاری کارویژه عید غدیر در خرم‌آباد تحت عنوان «مهمونی بزرگ»، ادامه داد: این جشن به صورت مردمی و پایه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد و در صورت موفقیت سال‌های بعد نیز در دیگر شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه  جشن «مهمونی بزرگ» ۱۶ تیرماه در بلوار شورای خرم‌آباد برگزار می‌شوداظهار کرد:برای برگزاری این جشن بودجه و اعتباری در نظر گرفته نشده است بلکه از خیرین، مالکین، هیئت‌ها، اصناف و …  دعوت کردیم حتی از شما اصحاب رسانه دعوت می‌کنیم که در این جشن یک موکب داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در ادامه افزود : برآورد اولیه ما برپایی ۲۰۰ موکب بود که فضای ما محدود است و انتظار داریم نزدیک ۱۵۰ موکب در محورهای مختلف فرهنگی و خدماتی داشته باشیم، همچنین چند اداره را که پر تلاش هستند برای جهاد تبیین دعوت کردیم و اطعام محور ویژه آن است.

وی با اشاره به اینکه تنها عیدی که عید بزرگ نامیده می‌شود غدیر است، بیان کرد: برنامه‌های غدیر از عید قربان در همه محلات، اماکن مذهبی و معابر عمومی شروع می‌شود، شب عید غدیر هیئات و مواکب در محله‌های خودشان برنامه دارند که بعد از اعیاد پیش رو وارد مباحث و برنامه‌های ماه مبارک رمضان می‌شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حمایت این سازمان از کنش‌های مردمی، گفت: ما اعتقاد راسخ داریم با حمایت از این کنش‌ها می‌توانیم کارهای فرهنگی را در سطح استان انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی اظهار کرد: ما به عنوان مجموعه فرهنگی فقط با بهره گرفتن از کارمندان خود نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم و اعتقاد راسخ داریم با حمایت از این کنش‌ها می‌توانیم کارهای فرهنگی را در سطح استان انجام دهیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.