اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در لرستان
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
شناسه : 5168
0
مدیر کل استاندارد لرستان خبر داد: طرح ویژه نظارتی عیدانه استاندارد در لرستان برای سومین سال پیاپی از 15 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود .
ارسال توسط : منبع : مدبه

به گزارش مدبه ، مدیر کل استاندارد لرستان در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت:  با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز و لزوم نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع، عرضه و فروش کالاها به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، نظارت ویژه استاندارد لرستان بر بازار شب عید و رمضان ۱۴۰۳ آغاز شده است .

وحید والیزاده مرادی افزود: نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز فروش، بازرسی خدمات در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، قالیشویی ها، رستوران‌ها، پایانه‌های اتوبوس‌رانی، ترمینال فرودگاه‌‌ها از جمله اهداف طرح عیدانه اداره کل استاندارد لرستان است و علاوه بر این مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

وی تشدید کنترل و بازرسی‌های کالاها بر اساس طرح عیدانه و ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:  بر اساس ابلاغ سازمان ملی استاندارد کالاهای پرمصرف مربوط به ماه مبارک رمضان و عید نوروز توسط کارشناسان اداره کل نمونه برداری و جهت انجام آزمون به آزمایشگاه تائید صلاحیت شده ارسال خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.