پیش بینی های لازم  در بحث سوخت رسانی برای ایام نوروز انجام شده است
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 5198
0
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان: سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ، گفت: ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروزورمضان انجام شده و مشکلی در این زمینه نداریم.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش مدبه ،  سید شمس الدین  حسینی امروز چهارشنبه  بیست و سوم اسفند ماه درنشست با خبرنگاران از ذخیره سازی بنزین برای  ایام نوروز  و رمضان خبر داد و اظهار کرد: آمادگی لازم برای تامین بنزین در این ایام وجود دارد  و در زمینه تامین، حمل و توزیع سوخت از استانهای موفق کشور هستیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم شرایط را فراهم کنیم تا هم‌وطنانمان و مسافران نوروزی در فرآیند سفر به لرستان برای تهیه سوخت بنزین مشکلی نداشته باشند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان یادآور شد: در زمینه ذخیره سوخت بنزین در سال گذشته و امسال مشکلی در لرستان نداشته‌ایم و حتی یک روز جایگاه‌های ما بدون سوخت نبوده‌اند، با اطمینان اعلام می‌کنم وضع بنزین در لرستان برای ایام پیش رو خوب است چرا که ذخیره سازی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ حمل و نقل سوخت نیز از استان‌های خوب کشور هستیم، به گونه‌ای که در سال گذشته ناوگان حمل و نقل لرستان به کمک نیروگاه‌های تهران، پرند، کرمانشاه و کردستان آمد و در سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها در این استان‌ها نیز مشارکت داشت.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان به آمادگی این شرکت برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: طی جلسات متعدد با جایگاه‌داران آن‌ها را توجیه کرده‌ایم که در ایام تعطیلات چه اقداماتی انجام دهند، هم‌چنین نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی تمامی جایگاه‌های سوخت اعم از شهری و بین شهری را آماده کرده‌ایم و با استقرار تیم‌ها و اکیپ‌های کافی تحولات خوبی برای استقبال از مسافرین نوروزی صورت داده‌ایم.

حسینی هم‌چنین با تاکید بر بحث نظارتی جایگاه‌های سوخت، افزود: با راه اندازی گلگشت‌های نوروزی، تیم‌های بازرسی ما در جایگاه‌های سوخت حاضر هستند و تا پایان فروردین ماه کنترل‌های لازم را در زمینه توزیع سوخت انجام می‌دهند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان اظهار کرد: مشکلی که در مصرف سوخت در کشور وجود دارد این است که مصرف از تولید پیشی گرفته و یک ناترازی به وجود آورده است اما با تدابیر دولت‌مردان و مسئولان امید داریم که هر چه سریع‌تر موضوع ناترازی در تولید و مصرف به درستی مدیریت شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به پیشنهادات و انتقادات در جایگاه‌های سوخت استان تصریح کرد: هر کدام از مسافران نوروزی و یا شهروندان لرستان مشکلی را در جایگاه‌های سوخت مشاهده کردند می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ پیشنهاد و یا انتقاد خود را ثبت کنند تا بلافاصله توسط همکاران ما پیگیری‌های لازم به عمل آید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.