لرستان، استاندار، انتخابات و مردم
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
شناسه : 1602
4
این روزها، استاندار بومی لرستان انتصاباتی دارد که بعضی ها عالی وبعضی ها‌ ممکن است دلخواه جریان انقلابی نبوده وتامل برانگیز باشند.
ارسال توسط : نویسنده : مجتبی کلانتری

درجریان انتخابات ریاست جمهوری و رقابت کاندیداها، پیروزی حضرت آیت الله رئیسی بارقه ای از امید در دل مردم هویدا گردید.

مردم ولایت مداروانقلابی لرستان با توجه به صحبتهای رییس جمهور محترم  مبنی بر ویژه دیدن لرستان، بعد ازسالها با انتصاب استانداری بومی، ولایی وانقلابی، شور و شعفی دردلهایشان ایجاد گردید و بارقه های امید نمایان و این امید صد چندان گردید!

ارزیابی عملکرد دولت در لرستان در این مدت کوتاه را میتوان مثبت خواند. تخصیص اعتبارات راه آهن، اعتبار سد تاج امیرو شروع عملیات اجرایی سد گاوشمار یا معشوره، بعنوان مهمترین سد استان را می توان بعنوان شاخص‌هایی از موفقیت دولت و استاندار بومی برشمرد.

قصه ی انتصابات استاندار درحوزه معاونت ها ی استانداری را نیز با توجه به رزومه و شناختی که از افراد داریم مزید برخوشبینی عموم مردم به دولت می‌دانیم، معاونت های مذکور چه از نظر سوابق اجرایی وچه توانمندی در زمره امتحان پس داده های انقلابی و ولایی استان و کشور محسوب می شوند.

 

نیروهای ولایی که زحمات فراوانی درسطح استان کشیده و همواره در خط مقدم انقلاب و دفاع از ارزشها پیشقدم بوده و هستند و تمام دغدغه هایشان موفقیت این دولت و تیم استانداری لرستان در عرصه عمل و پازل خدمتی استان است!

جلب رضایت مردم زخم خورده از عقب ماندگی وتوسعه نیافتگی، بیکاری و فقر از عواملی می‌باشند که نیروهای ولایتمدار و استاندار محترم باسعه صدر می بایست به سرمنزل مقصود برسانند!

تیم استاندارو کمیته انتصاباتش باید تمام ظرفیت و توان خود را صرف خدمت به این مردم با شاخص‌های ذکر شده نمایند، زیرا که امید این مردم به دولت نسبت به دولتهای قبل صدچندان شده و مردم منتظرند مدیرانشان مردم را در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها شریک نمایند و استان را تا حدودی از وضعیت بغرنج موجود خارج کنند!

پیگیری های شبانه روزی جناب آقای ابراهیمی معاون اقتصادی استاندار در راه اندازی کارگاه‌ها و کارخانه های تعطیل شده و تکمیل نشده ها در شهرکهای صنعتی استان نوید رفع بیکاری بخشی از نیروهای جوان این استان را  میدهد!

بازدیدهای پی در پی معاونت امورعمرانی از پروژه‌های راکد و در دست احداث، حتی در روزهای تعطیل و حضور مستمر معاونت سیاسی امنیتی با سابقه ی درخشان و رزومه قوی مدیریتی درحاشیه شهرها، نشان از تلاش و دغدغه مندی این عزیزان دارد.

لذا وظایف نیروهای دل سوخته نظام دراین برهه حساس که دشمن با تهاجم مرحله پنجم که همانا جنگ ادراکی وشناختی با کمک تکنولوژی سایبری و هوش مصنوعی است، وارد فاز عملیاتی شده و نمونه کوچک آن جعل نامه ای تحت عنوان مخالفت رییس جمهور محترم  با رتبه بندی معلمان آغاز شده، می طلبد با کمک به استاندار محترم و مشاورانش دولت را سر ریل بیندازیم.

با ارائه پیشنهادات سازنده و انتقادات منصفانه بایستی تیم استانداروکمیته انتصاباتش را در ریل تصمیمات واستفاده از ظرفیت های مغفول قرار داد! استاندار ومعاونانش باید با روی باز و سعه صدر توان کلیه نیروها ی خدوم‌ انقلابی و ولایی را پشت سر خود جمع نموده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

دولت محترم و انقلابی برآیند حرکات و اقداماتش در راستای رفع تبعیض و فقر و بی عدالتی سیاست خارجی و درحوزه‌های اقتصادی و عمرانی مثبت و امیدوار کننده است.

ازتمام جریانات انقلابی استدعا دارم به تیم استاندارومشاوران و معاونانش  کمک نمایند تا استان نفس راحتی از شر دوگانه سوزان و مسببان وضع موجود بکشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.