کارگران لرستان با مظلومیت کامل بعنوان سوم کشور دست یافتند
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۴۴
شناسه : 1620
2
درمسابقات لیگ برتر فوتبال کارگران ایران: امیر حسین شکوری- مدبه تیم فوتبال کارگران لرستان که تمرینات خود را از ماه ها پیش برای شرکت در مسابقات فوتبال کارگران قهرمانی کشور آغاز کرده بود ،پس از دست و پنجه نرم کردن با انبوهی ازمشکلات ریز و درشت راهی این مسابقات شد و علیرغم یافت شایستگی کامل برای قهرمانی ، بعنوان سوم این پیکارها دست یافت.
ارسال توسط :

این مسابقات که دراستان هرمزگان و شهر بندرعباس با حضورتیمهای برتر کشور در دو گروه برگزار شد درنهایت با قهرمانی خوزستان ،نایب قهرمانی کرمان و سومی لرستان خاتمه یافت.

تیم لرستان که بدلیل نداشتن پشتوانه مالی برای اعزام به این مسابقات تا آخرین لحظه نا امید شده بود بالاخره با مساعدت مالی ومعنوی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان ، دکتر عبدی مالک باشگاه خیبر و رشنو از سرمایه گذاران جوان لرستان راهی این مسابقات شد.

وضعیت مالی اسفبار تیم لرستان به حدی مشهود بود که خوزستانیها نسبت به تهیه لباس برای تیم لرستان اقدام نموده و به تعداد اعضای تیم لرستان برای آنها البسه تهیه کردند.لرستانیها که برای اعزام به بندرعباس بزرگترین مشکلات و موانع رو پیش رو داشتند پس از مسافتی ۲۵ ساعته با اتوبوس به این شهر رسیدند و در گام نخست مقابل میزبان در یک بازی کاملا برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم لرستان در دومین بازی که خستگی در ساقهای آنها مشهود بود یک بر صفر مغلوب کرمان شدند و برای صعود چاره ای جز برتری مقابل خراسان را نداشتند.در بازی آخر تیم لرستان با انجام فوتبالی  زیبا و تهاجمی با پنج گل از سد خراسان گذشت و بعنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله به مصاف تیم متمول خوزستان رفت.

لرستانیها که کنترل بازی را در اختیار داشتند ابتدا از حریف پیش افتادند اما در دقایق پایانی نیمه اول روی یک غفلت دروازه خود را باز شده دیدندوسرانجام بازی پایاپای دوتیم به ضربات پنالتی کشیده شدکه خوزستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

کارگران لرستان که برای دیدار رده بندی انتخاب شدند دراین دیدار برای کسب مقام سوم این پیکار ها درمقابل تیم با امکانات البرز صف آرائی کرد ودریک بازی تماشاگر پسند موفق شد با اقتدار۲ بر صفر مقابل این تیم به برتری برسد تا با شایستگی به مقام سوم این مسابقات برسد.

 

اسامی تیم فوتبال کارگران لرستان دراین پیکارها :

 مهرداد شاکرمی ، مجتبی  رحمتی،مجبتی اصغریان،ایمان کریمی،میثم بیرانوند،سعید فولادوند،اکبر بسطامی،یونس

 قایدرحمتی  احسان نیازی،مصطفی ندری،رضا دریکوند،فرزاد فقیهی،رضا دهقان،سامان سرهنگی،یحیی،دهقان،مصطفی عزیزی،  وحید حسنوندوپویا عالیخانی.

سرمربی : محمد (مجید ) فلاح نژاد

مربی : بعثت محمدی خجسته

بدشانسی نگذاشت قهرمان لیگ برتر فوتبال کارگران ایران شویم

پس از بازگشت تیم فوتبال کارگران لرستان از مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال کارگران ایران سرمربی این تیم  درگفتگویی کوتاه گفت: می‌توانستیم عنوان اولی را در قهرمانی لیگ برتر فوتبال کارگران ایران  را بدست آوریم اما بدشانسی‌ اجازه نداد به این مهم برسیم.

محمد فلاح نژاد درمورد عملکرد تیم فوتبال کارگران لرستان در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کارگران ایران که به میزبانی بندرعباس برگزار شد افزود : طولانی بودن مسافت راه ومسافرت با اتوبوس وهمچنین عدم حمایت مالی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برای رسیدن به آمادگی ایده‌ال و لازم جهت حضور در رقابت های قهرمانی لیگ برتر فوتبال کارگران ایران روحیه تیم را گرفت اما با این وجود بچه ها با غیرت ظاهرشدند وهرچند می‌توانستیم عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم اما بدشانسی ها این فرصت را از تیم لرستان گرفت تادرجایگاه سوم این پیکارها قراربگیریم.

وی ادامه داد: البته پیش از اعزام به این مسابقات می‌دانستیم که مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال کارگران ایران با حضور تیم‌های قدرتمندی همچون تهران، خوزستان ، البرز ، کرمان و… میدان سختی است و به قولی به هیچ وجه از پیش برنده نیستیم اما با همه این تفاصیل اگر بدشانسی پیش پا افتاده اتفاق نمی افتاد می توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال کارگران لرستان تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم لرستان با کمی بدشانسی روبرو شد،اگر پای پویا عالیخانی در نواختن ضربات پنالتی سر نمی‌خورد قطعا نتیجه‌ای بهتر رقم می‌خورد به هر صورت این اتفاقات جزئی از ورزش است و اجتناب ناپذیر.

فلاح نژاد در پایان خاطرنشان کرد: باید از تمام شکست‌ها درس گرفت و برای بازیهای آینده به تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف پرداخت.اما درمجموع از تمامی اعضای تیم ممنونم که با جان ودل دراین رقابتها درمقابل حریفان ظاهرشدند واگر آن ضربه پنالتی تبدیل  به گل می شد بدون شک کاروان ما با کاپ قهرمانی سواحل خلیخ فارس را ترک می کرد که بازهم تکرار می کنم کسب مقام سومی چیزی کمتر از قهرمانی برای بازیکنان با انگیزه ما ندارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.