مشارکت فعال دانشگاه لرستان در برنامه‌های نکوداشت خرم‌آباد و جشنواره اقوام
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
شناسه : 1809
2
دانشگاه لرستان در برنامه‌های ویژه‌ی روز نکوداشت خرم‌آباد (20 اردیبهشت‌ماه) و برنامه‌های ویژه‌ی جشنواره ملی، فرهنگی اقوام ایران زمین که به میزبانی خرم‌آباد از تاریخ 18 تا 23 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود حضور و مشارکت فعال دارد.
ارسال توسط :

به گزارش مدبه و به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، برنامه‌های مختلف و متنوع در این خصوص ازجمله برپایی نمایشگاه دستاوردها در مکان قلعه‌ی تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار خواهند شد و دانشگاه لرستان نیز با محوریت مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه، دراین برنامه‌ها و نمایشگاه، مشارکت فعال خواهد داشت.

براساس برنامه‌ریزی‌های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، نشست‌های تخصصی با حضور اندیشمندان، دانشگاهیان و کارشناسان برجسته سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی همراه با معرفی دستاوردهای علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، از جمله‌ی برنامه‌هاست.

همچنین رؤسای دانشگاه‌های منطقه پنج کشورورئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم و عضو دائمی شورای معاونان وزیر علوم، دکتر علی‌باقر طاهری‌نیا، در برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی دانشگاه لرستان حضور خواهند داشت.

همچنین برنامه‌ریزی توسط مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان صورت گرفته است تا استانداران غرب کشور و سرمایه‌گذاران در برنامه‌های مختلف و متنوع روز نکوداشت خرم‌آباد و جشنواره ملی اقوام ایران، حضور داشته باشند.

ساعت بازدید از نمایشگاه دستاوردها و برنامه‌های متنوع، از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح وعصر به این شرح است که صبح‌ها، از ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و عصرها از ۱۶ تا ۲۰ علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ازاعضای هیئت علمی، دانشجویان ویاوران علمی (کارکنان) دانشگاه لرستان دعوت می‌شود در این رویداد استانی علمی، فرهنگی، اجتماعی، حضور حداکثری داشته باشند.

مکان نمایشگاه نیز قلعه‌ی تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد است ومرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، محوریت برنامه‌ریزی برنامه‌های دانشگاه لرستان را برعهده دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.