مثلث شوم ترور
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۴۰
شناسه : 635
4
مثلث شوم ترور تحلیلی برتحولات منطقه:
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل نایب زاده طولابی منبع : مدبه

مثلث شوم…

(عربستان، اسرائیل، امریک)

تحلیلی برتحولات منطقه:

 

 

 

 

پس از شهادت دانشمند بزرگ ایرانی محسن فخری زاده مهابادی باید گقت، این حرکت ناجوانمردانه نشان از آن دارد، مثلث شوم ترور بنام (امریکا، اسرائیل، عربستان) که اخیرا به شکل مخفیانه با حضور (وزیر رژیم صهیونیستی، وزیرخارجه امریکا به میزبانی عربستان) نشات گرفته از اضلاع خشن این مثلث شوم است.

بی تردید شهادت دانشمند ارزشمندایران‌ زمین زخمی است بر پیکر انقلاب و ملت، التیامش جز با انتقام خونش تحقق نمیابد، انتقامش جز با تعقل و تدبیر بدست نخواهدآمد.

به نظر میرسد سرنوشت منطقه خاورمیانه با چالشی سخت تر از گذشته روبرو است.

چراکه: در حال حاضر با دو تفکر “رئیس جمهور ترامپ جمهوریخواه و رئیس جمهور بایدن دموکرات”  مواجه است این  دو، متحدا در تقابل با مخالفانشان قرار گرفته اند.

بدون شک در کشوری همچون امریکا که قدرت تفکر دولتش در مقطعی خاص دو برابر شود یعنی در واقع از قدرت سیاسی دو چندانی بهره میبرد.

لذا برای مقابله با آن، بایستی از خرد جمعی سیاسی کلان داخلی و کشورهای مخالف واقعی امریکا استفاده شود تا نه تنها با اشتباه در محاسبات سیاسی احساسی هزینه پرداخت شده چند برابر افزایش یابد بلکه بتوان بر اندیشه هدفمند مرموزانه ترامپ‌ و بایدن فائق آیند.

 

اگربه گذشته برگردیم،  ترور دانشمندان هسته ای ما شهیدان (علیمحمدی، شهریاری، احمدی روشن، رضایی)در دوران دموکراتها بویژه با معاونت ریاست جمهوری جوبایدن در امریکا، بصورتیکه در زمان ریاست جمهوری محموداحمدی نژاد از سال ۸۸تاسال۹۰ رقم خورد و این تحرکات مخرب نشان می دهد که دموکراتها بودند که استارت ترور دانشمندان کشور ما را زدند، اخیرا هم با در راس قرارگرفتن سکان قدرت اجرایی امریکا با جو بایدن دموکرات در حال تندی و جهش است.

هر چند شهادت سردار سلیمانی نشات گرفته از افکار متوهم ترامپ انجام پذیرفت اما توجه بیشتر ترامپ به سمت توسعه اقتصادی امریکا بوده، تا‌ مسائل سیاسی.

این‌ جریان نشان می دهد که دموکراتها بیشتر از جمهوری خواهان با پنبه سر می برند.

خیلیها جنگ نظامی را در این برهه و عرصه متشنج پیش بینی میکنند اما غافل از اینکه امریکایی ها دنبال هزینه پرداخت کردن ناشی از جنگ در برابر قدرتها بویژه ایران‌ نیستند بلکه باید گفت این سیاسیون قهار روزگار وحیله گران‌ تا بیخ دندان‌ مسلح امریکایی فقط تیزی دندان خود را در دنبال کردن نفت قاپی و غارت دیگر منابع کشورها نشان میدهند.

امریکائیها از این تهدید و ترورها در رسیدن به اهداف منفعت طلبانه خود بهره میبرند.

باید گفت چراغ سبز بایدن در ترورهای برون مرزی باعث شهادت دانشمند بزرگ‌ ایرانی گردید تا در تیررس گرگان تروریستها قرار گرفت.

در واقع این ترور ناجوانمر انه به واسطه دیدار مخفیانه (وزیر رژیم صهیونیستی با وزیرخارجه امریکا در عربستان) عملیاتی شده است. این‌ یعنی چراغ سبز بایدن به ترور و خشونت بیشتر از پیش.

سئوال اینجاست چرا دوکشور عضو سازمان‌ ملل همچون چین و روسیه جریان شهدات و ترور  را در اولین روزهای شهادت شهید فخری محکوم نکردند…؟شاید هم‌ منتظر چراغ سبز مخفیانه امریکا هستند.!!!!

اسماعیل نایب زاده طولابی.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.