رشد ۳۸ درصدی پروژه های ورزشی  لرستان/ ۵۲ پروژه ورزشی در دستور کار قرار دارد
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
شناسه : 4374
0
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبر داد: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: با تکمیل 52 طرح ورزشی لرستان دو سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش خبرنگار مدبه ، آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان امروز دوشنبه یک مهر در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ۵۲  پروژه ورزشی لرستان با یک هزارو ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد  که در صورت تکمیل این پروژه ها دو سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان  افزوده خواهد شد.

وی افزود: در حوزه عمرانی این اداره کل  ۵۲ پروژه بزرگ و کوچک را در دستور کار دارد  که با تکمیل و بهره برداری از این طرحها ۶۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی لرستان اضافه و ۲۷ پروژه ورزشی را تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام  می رسانیم.

قیاسیان با اشاره به و رشد ۳۸ درصدی پروژه های ورزشی استان  خاطر نشان کرد:  اجرا و اتمام طرح‌های ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، پیست اسکی شهرستان الیگودرز، استخر شهرستان چگنی  و همچنین چندین ورزشگاه و طرح   دیگر  از جمله  طرحهای در دست اجراست.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد : سال گذشته ۱۳ میزبانی و امسال تاکنون هفت میزبانی مسابقات رشته های مختلف ورزشی در استان برگزار شده است که بزرگترین میزبانی مربوط به هیات کاراته بود و یک ورزشکار استان نیز به تیم ملی معرفی شد.

قیاسیان با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای حمایت از زوج های جوان تاکید کرد: امسال ۲۸ هزار نفر در لرستان برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کردند و هم  اکنون هفت هزار نفر در صف انتظار هستند.

وی ادامه داد:سه هزار و هفت برنامه ملی و استانی در ذیل کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان انجام شده است و این کنگره در ششم آبان ماه برگزار می‌شود.

درپایان این نشست  به مناسبت هفته  تربیت بدنی از خبرنگاران و پیشکسوتان  عرصه رسانه استان توسط مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین این اداره تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.