خانه دار شدن تمام مددجویان فاقد مسکن تا دوسال آینده
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
شناسه : 1483
1
همه مددجویان فاقد مسکن تا دوسال آینده خانه دار می شوند.
ارسال توسط :

به گزارش مدبه، معاون حمایت وسلامت خانواده امداد در مراسم در آیین افتتاح و تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی به  مددجویان با بیان اینکه  ما سعی داریم ساخت مسکن مددجویان فاقد سرپناه را تا دوسال آینده طبق برنامه ریزی های انجام گرفته به اتمام برسانیم،گفت: امروز به حول و قوه الهی ۵۰۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه و بسیج سازندگی تکمیل و  تحویل مددجویان عزیز گردید.

حسین خدرویسی با بیان اینکه درحال حاضر ۲میلیون ۲۵۰هزار با جمعیتی بالغ بر ۵میلیون نفر مددجو تحت پوشش  کمیته امدادهست  که از این تعداد ۱۰۵هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۱۵ هزار نفر تحت پوشش استان لرستان می باشد، بیان کرد: با توجه به شرایط استان، نگاه ویژه ای به این استان معطوف است.

وی اظهار داشت: یکی از عرصه هایی که مورد توجه سپاه است رسیدگی به امور مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است که درسراسرکشور مددجویان از خدمات سپاه بهره می برند.

خدرویسی اظهار کرد: در بلایای طبیعی اولین کسانی که مسکن آنها ساخته و نیازمندی هاشون تامین می شود قشر مددجو هستند که در راستای خدمات رسانی به این قشر ،در سطح کشور ۳۰هزار فقره جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان خریداری و در مورد  سایرنیازهای مددجویان مانند لوازم خانگی نیز اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد تومان هزینه  و در پرداخت مستمری ۱۲۰۰میلیار تومان مستمری بصورت ماهانه به  مددجویان پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: در امداد۱۲۰خدمت دربخشهای بهداشتی  درمانی آموزشی مسکن اشتغال و..مسکن بعنوان یکی از خدمات ارزشمند و گران قیمت برای مددجویان ما هست در یک مرحله و یک اقدام۶۵۰۰ واحد با همکاری سپاه و بسیج انقلاب اسلامی تکمیل و تحویل داده شد و امروز هم به مدد جویان ۵۰۰واحد دیگر تحویل میشود

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه هم با تأکید براینکه طی قرارداد سپاه با کمیته امداد، ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در ۱۳ استان ساخته شد، ادامه داد: در لرستان ۴۲۰ واحد توسط سپاه لرستان و ۸۰ واحد هم توسط دانشگاه امام حسین(ع) ساخته می‎شود که در مجموع ۵۰۰ واحد توسط سپاه لرستان تکمیل شده است.

سیدضیاءالدین حزنی، با اشاره به اینکه در طرح شهید کاظمی باید در سه هزار و ۵۰۰ روستا، هر روستا دو واحد مسکونی ساخته می‌شد که تورم و گرانی‌ها این کار را تحت‌الشعاع قرار داد اما، با کار جهادی این امر محقق شد، گفت: در جریان احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد ۹۰۰ سری جهیزیه هم به مددجویان اهدا شد.

وی اظهار کرد: سه هزارسری جهیزیه به محرومان لرستان اهدا می‌شود و مسئولیت ساخت مسکن برای مددجویان به جهاد سازندگی واگذار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.