تجلیل ازایثار گران  تامین اجتماعی لرستان
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
شناسه : 1295
4
به بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج ازجانبازان ، رزمندگان و فرزندان شاهد شاغل در تامین اجتماعی لرستان تجلیل شد.
ارسال توسط :

به گزارش مدبه مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان در این مراسم با اشاره به جایگاه ایثارگران در این سازمان گفت: حضور ۵۰ درصدی ایثارگران و بسیجیان در پیکره اداره کل تامین اجتماعی استان لرستان و شعب تابعه آن مایه مباهات و افتخار این سازمان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان هم در این مراسم با اشاره به نقش آفرینی های بسیج به عنوان یک شجره طیبه در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: از خودگذشتگی، ایثار، تلاش، خستگی ناپذیری و عدالت گستری از جمله مفاهیم مهمی است که بسیج و بسیجی با تمسک به آن باعث افتخار آفرینی برای ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و برهه فعلی شده است.

دکتر حامد ویس کرمی با بیان اینکه امروز در هرجایی که ندای مظلومی باشد حضور بسیج مشهود است، تصریح کرد: ثمرات درخت پربار بسیج در همه عالم حتی در دل دشمنان هم گسترانیده شده است.

ویسکرمی با بیان اینکه ما باید نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم تا فرهنگ خدمت‌گذاری را تقویت کنیم، اظهار کرد: بوروکراسی اداری برای مراجعات مردم بسیار طولانی است و این خدمت به مردم محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید در تفکر انقلابی بودن خود و بسیجی ماندن همواره در میدان جهاد باشیم، افزود: مردم لرستان امروز نیازمند خدمت هستند وبسیج در کشور ما ثابت کرده که همیشه پای کار است . نمونه بارز آن حضور مستمر و فعال در سیل و در بحث کرونا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.