افزایش ۸۲ درصدی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
شناسه : 3656
1
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ازافزایش ۸۲ درصدی خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان خبرداد.
ارسال توسط : منبع : مدبه

به گزارش مدبه، سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان  با اعلام این خبر گفت: تا پایان روز جمعه سی‌ام تیرماه ۳۳۰ هزار و ۸۸۹ تن خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان لرستان خریداری شده است.

وی اظهار کرد: این درحالیست که خرید گندم سال گذشته دراستان تا مدت مشابه امسال ۱۸۱ هزارتن بوده است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با مقایسه میزان خریدها دراین یک سال شاهد افزایش ۸۲ درصدی خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به خرید گندم به تفکیک شهرستان‌های لرستان، بیان کرد: تاکنون در شهرستان ازنا ۳۶ هزار و ۵۹۴ تن،  ۳۶ هزار و ۵۰۰ تن از دورود، ۱۳ هزار و ۷۰۴ تن الیگودرز، ۱۷ هزار و ۵۴۹ تن سلسله، ۲۳ هزار و ۸۹۵ تن دلفان، ۳۲ هزار و ۶۰۵ تن  پلدختر ۷۹ هزار و ۱۸۳ تن کوهدشت، ۷۶۵۰ تن رومشکان، ۴۴ هزار و ۳۳۰ تن خرم‌آباد، ۶۱۳۴ تن سراب دوره و  ۳۲ هزار و ۷۴۵ تن بروجرد گندم از کشاورزان خریداری شده است

شاهرخی در خصوص خرید کلزا از کشاورزان لرستان نیز گفت: تا پایان سی‌ام تیرماه شاهد افزایش ۴۶ درصدی خرید این محصول در استان بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: سال گذشته خرید کلزا از کشاورزان  ۲۰۰۰ تن بوده و این درحالیست که امسال ۲۹۴۲ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.