افتتاح همزمان  ۸۴ طرح مخابراتی و ارتباطات سیار  در استان
۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
شناسه : 4021
0
با حضور استاندار لرستان و همزمان با هفته دولت 84 طرح مخابراتی و ارتباطات سیار با اعتبار یک هزارو 980 میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسید.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش خبرنگار مدبه  مدیر شرکت مخابرات لرستان در آیین افتتاح این طرحها  که بصورت وبینار در شرکت مخابرات  استان برگزار شد با اشاره به اینکه فضای مخابرات ، ارتباطات و فناوری یکی از زیر ساخت های اصلی توسعه هر کشور است  گفت: مجموعه فناوری اطلاعات و مخابرات دراستان از بدو شروع دولت مردمی و انقلابی دچار تحول و تغییرات شگرفی شده است به شکلی  که در آخرین ارزیابی عملکمردها در سال ۱۴۰۱ و۱۴۰۰ به رتبه های ۱ تا ۵ کشور دست پیدا کردیم  و این نیست جز همدلی و همراهی که در بین مدیران ودستگاههای اجرایی در استان به یمن مدیریت  دکتر زیویار  استاندار و دستگاههای اجرایی بوجود آمده محقق شده است.

مهندس شمسی فر اظهار کرد: ما،  در مجموعه مخابرات استان تمام تلاشمان این است که بتوانیم با برنامه ریزی دقیق توازن و بروز رسانی و ارتقا، زیر ساخت های اساسی استان را در حوزه مخابرات و ارتباطات فراهم کنیم.

وی افزود: همه تلاش ما همکاران این است که بتوانیم از همه ظرفیت های موجود در حوزه نظارت و درمجموعه مخابرات ایران استفاده کنیم تا  بتوانیم استان را یک گام به جلو و در راس استانهای کشور قرار دهیم .

مدیر شرکت مخابرات لرستان  با بیان اینکه توازن ارتباطی در استان یکی از اهداف شرکت مخابرات است  تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت ما امروز شاهد بهره برداری و کلنگ زنی  ۸۴ پروژه و طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۹۸ میلیارد تومان در سطح استان هستیم.

شمسی فرادامه داد: ایجاد و واگذاری فیبر نوری منازل و اصناف، توسعه سیستم های دیتا، ارتقای فناوری فاز هشت سایت شهری، ارتقای فناوری ارتباطات روستایی و راه‌اندازی کافوهای نوری از مهمترین طرح ها در دست اجرای شرکت مخابرات  می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.