آغاز رسمی  سال تحصیلی   با نواختن زنگ مهر و مقاومت  در لرستان
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
شناسه : 4127
0
همزمان با سراسر کشور سالتحصیلی جدید درخرم آباد همزمان با سراسر کشور آغاز و زنگ (مهر و مقاومت )در هنرستان ولی عصر (عج) نواخته شد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش خبرنگارمدبه ، سالتحصیلی جدید در خرم آباد همزمان با سراسر کشور آغاز  و زنگ  ایثار و مقاومت  با حضور استاندارلرستان ، امام جمعه موقت خرم آباد ، فرماندار ، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان  نواخته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استاندارلرستان در این آیین  تقارن  آغاز سالتحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و گفت: دفاع مقدس در تمام تاریخ مانند یک مدرسه و دانشگاه به شمار می رود که می تواند نسل ها را تعلیم دهد.

فرهاد زیویار بااشاره به تاثیر گذاری   دفاع مقدس به این دلیل که بر گرفته از نهضت سرور آزادگان عالم و عاشوراست اظهار کرد: همانگونه که دفاع مقدس درس توانستن را به جوانان آموخت آغاز سال تحصیلی هم  مانند دفاع مقدس است و دانش آموزان  بایستی برای کشور، ارش های انسانی و باز شدن گره ها تلاش کنند .

به گزارش مدبه ،دراین مراسم علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس از ایثار گران و فرزندان شهیدی که درهنرستان ولی عصر(عج) تحصیل کرده بودند تجلیل و دانش آموزان این دبیرستان با عبور از دروازه قرآن سالتحصیلی جدید را آغاز کردند.

درسال تحصیلی جدید با شعار مدرسه قوی – ایران قوی بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز لرستانی تحصیل خود را آغاز می کنند .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.