آغاز ثبت نام دومین مرحله مسابقات ملی مهارت نوجوانان و کارگران
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
شناسه : 3322
4
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان خبرداد: مسابقات ملی مهارت کارگران براساس استانداردهای بین المللی به صورت سالانه با هدف افزایش بهره‌وری و کارآیی، خلاقیت، نوآوری و انتقال تجارب و کشف استعدادهای برتر مهارتی کارگران و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : مدبه

به گزارش مدبه و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان از آغاز ثبت نام دومین مرحله از مسابقات ملی مهارت نوجوانان و کارگران خبر داد. و گفت: هم زمان با سراسر کشور ثبت نام در دومین  دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی از ۲۴ اردیبهشت ماه لغایت ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ انجام می شود.

حشمت اله معتمدی در ادامه با تاکید براهداف برگزاری این مسابقات اظهار کرد:  مسابقات ملی مهارت کارگران بر اساس استانداردهای بین المللی به صورت سالانه با هدف افزایش بهره‌وری و کارآیی، خلاقیت، نوآوری و انتقال تجارب و کشف استعدادهای برتر مهارتی کارگران و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت برگزار می‌شود

وی افزود: ثبت نام در این دوره ازمسابقات در سه گروه ماشین‌کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری،از طریق آدرس www.skills.irantvto.ir / news / wsc۰  در دسترس عموم کارگران مشاغل بنگاه های اقتصادی می باشد و  زمان برگزاری آزمون ۱۸تا ۲۰ مردادماه سال جاری خواهد بود.

معتمدی بیان کرد: کلیه بنگاههای اقتصادی شرکت کننده در مسابقات، علاوه بر اینکه مشمول ماده ۶ آئین نامه اجرایی قانون نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواهند بود و تاییدیه سازمان امور مالیاتی را دریافت می کنند، می توانند از خدمات ارائه شده سازمان بهره مند شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت نوجوانان برای دومین بار در کشور، بیان کرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزان دوره متوسطه اول (سال های هفتم، هشتم و نهم) در ۵ رشته راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار، برنامه نویسی موبایل، نقشه کشی معماری با اتوکد ، طراحی صفحات وب و طراحی گرافیک به رقابت می پردازند.

معتمدی تاکید کرد: متقاضیان در دره سنی ۱۴ تا ۱۶ سال می توانند تا ۳۱ خرداد ماه سالجاری از طریق آدرس https://skills.irantvto.ir/news/jsc02 به صورت آنلاین در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند..

گفتنی است این دوره از مسابقات با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، سازمان مدارس آزاد اسلامی( سما) و دانشگاه آزاد اسلامی برگزارو مرحله انتخابی این دوره بصورت آنلاین از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ و مرحله کشوری بصورت حضوری و پروژه محور از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.