ورزشکاران نابینا وکم بینای استان حمایت می شوند
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
شناسه : 1248
6
نمایندگان مراکز مثبت زندگی بهزیستی خرم آباد وهیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان خرم آباد درنشست هم افزایی گرد هم آمدند.
ارسال توسط :

به گزارش مدبه ،دراین جلسه رضا بهرامی رئیس هیئت نابینایان استان ، به تبیین شرایط موجود هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان، به آمارموجود استان، اهداف وموفقیت های حاصل شده توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای استان پرداخت ودر ادامه یاسر بسطامی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان خرم آباد نیز به هدف اصلی تشکیل جلسه که هم افزایی مابین طرفین اشاره شده، جمع‌بندی جامعه آماری نابینایان و کم بینایان و تلاش در جهت تجمیع نمودن نیازهای ورزشی روشن دلان ساکن در خرم آباد اشاره کرد.

در این جلسه دلاوری معاونت اداره بهزیستی خرم آباد بر تلاش و نهایت همکاری در زمینه های عنوان شده تاکید نمود و از نمایندگان مراکز مثبت زندگی حاضر در جلسه نهایت همکاری در این زمینه را خواستار شد .

گفتنی است تعدادی از نمایندگان مراکز مثبت زندگی نیز به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند که در نهایت مقرر گردید آمار نابینایان و کم بینایان به تفکیک جنسیت و سن، نیازسنجی وتمایل فعالیت دررشته های ورزشی توسط مراکز مثبت زندگی تجمیع و خروجی فرآیند طی شده برای حمایت های ورزشی توسط هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان خرم آباد در اختیار قرار گیرد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.