معرفی ۷۰ متخلف بهداشتی حوزه دامپزشکی لرستان  به مراجع قضایی
۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
شناسه : 3912
0
با هدف افزایش سلامت عمومی جامعه و افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در صنایع جانبی دام از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ نفر متخلف بهداشتی مرتبط با مسائل بهداشتی دامپزشکی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
ارسال توسط : منبع : مدبه
به گزارش مدبه و به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مدیرکل دامپزشکی استان با اعلام این خبر ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مراجع قضایی استان در راستای صیانت از حقوق شهروندی و اصلاح ساختار مراکز تولید و توزیع مواد خام دامی گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ نفر متخلف بهداشتی به دلیل عدم رعایت الزامات بهداشتی علی رغم تذکرات متعدد به مراجع قضایی استان معرفی شده‌اند.
دکتر مصطفی زبردست با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی کشور به عنوان دستگاه تخصصی مسئول سلامت دام فرآورده‌های خام دامی جهت حفظ سلامت عمومی جامعه و زیرساخت‌های صنایع خام دامی می باشد نسبت به تشکیل پرونده قضایی برای افرادی که اقدام به تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه کردند نموده است.
وی افزود:  عمده این موارد شامل افرادی هستند که در حوزه‌های کشتار غیر مجاز دام و طیور،صنایع لبنی ، حمل خوراک دام و طیور و در حوزه دارو و واکسن بدون مجوز لازم فعالیت می‌کنند هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.