قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین در لرستان  تشکیل می شود
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
شناسه : 4659
0
در جلسه ی شورای فرمانداران استان مطرح شد استاندار لرستان از تشکیل قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین در لرستان با هدف تدوین ظرفیت ها و نیازهای اشتغال این استان ها و اقداماتی برای برون رفت از آنها در سطح دولت خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش پایگاه خبری مدبه  فرهاد زیویار امروز پنج شنبه نهم آذر ماه در  چلسه شورای فرمانداران استان لرستان  از تشکیل قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین در لرستان با هدف تدوین ظرفیت ها و نیازهای اشتغال این استان ها و اقداماتی برای برون رفت از آنها در سطح دولت خبر داد و گفت:این قرارگاه به دنبال سفر رئیس جمهور به یکی از استان های زاگرس نشین کشور مصوب شده و با هدف تدوین ظرفیت ها و نیازهای اشتغال این استان ها و اقداماتی برای برون رفت از آنها در سطح دولت خواهد بود.

وی  با اشاره به اینکه فرمانداران می بایست با این رویکرد قرارگاه متناظر در هر شهرستان را تشکیل دهند اظهار کرد:در شرایطی که با دستور رئیس جمهور عزم بسیار جدی برای رفع مشکلات اشتغال استان های زاگرس نشین، شکل گرفته است باید بستر استفاده از این ظرفیت در استان و شهرستان ها فراهم شود.

استاندار لرستان در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات پیشرو و ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر آن، ابراز کرد: برگزاری باشکوه انتخابات به میزان هماهنگی ارکان مختلف برگزار کننده ی آن بستگی دارد.

زیویار به تأثیر هماهنگی ارکان برگزار کننده در انتخابات دارای چهار مولفه مشارکت، امنیت،سلامت و رقابت اشاره کرد و تأکید کرد: نقش فرمانداران در ایجاد این هماهنگی در شهرستان ها بسیار حیاتی و مهم است.

شورای فرمانداران استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور معاونین سیاسی امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، دستیار استاندار در مردمی سازی دولت و فرمانداران شهرستان های استان برگزار ودر این جلسه سه رویکرد گزارش عملکرد اقتصادی شهرستان ها با محوریت میزان پرداخت تسهیلات اشتغال و سهم دستگاه ها در اجرای آن، رویداد انتخابات و انتظارات حوزه ی سیاسی از فرمانداران به ویژه در موضوع ایجاد زیرساخت ها و موضوع انتصاب دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی و همچنین ثبت ایده ها و اقدامات مردمی سازی تشریح و بررسی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.