دستگیری شکارچی بز کوهی در کوهدشت
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
شناسه : 4651
1
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: شکارچی متخلف یک رأس بزکوهی با کمک همیاران درشهرستان کوهدشت شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و بازداشت شد.
ارسال توسط : منبع : مدبه

به گزارش مدبه و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان ، علی سالاروند اظهار کرد: شکارچی متخلف در بخش گراب شهرستان کوهدشت که اقدام به شکار یک رأس بز کوهی کرده بود، پس از شناسایی مخفیگاه با حکم قضایی دستگیر شد.

وی افزود: همیاران طبیعت و محیط زیست تصاویر شکارچی متخلف بز کوهی در شهرستان کوهدشت را در اختیار محیط زیست این شهرستان قرار دادند.
سالاروند گفت: با تحقیقات محلی و نامحسوس با کمک همیاران و عوامل انتظامی شهرستان کوهدشت فرد متخلف شناسایی و با حکم قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اضافه کرد:  پس از بازرسی از منزل متخلف آلات جرم شامل یک قبضه سلاح ساچمه زنی و تعدادی فشنگ مربوطه کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

سالاروند با اشاره به تشکیل ۴۷۷ پرونده تخلف زیست محیطی در استان از ابتدای سال تاکنون گفت: تاکنون ۱۰۴ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

وی گفت: همچنین در این رابطه ۵۰۳ نفر دستگیر شده است.

سالاروند ادامه داد: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده‌ها ۸ میلیارد و ۴۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وصول شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.