تلاش ستودنی دکتر مقصودی برای به حرکت درآمدن چرخ تولید در بروجرد
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
شناسه : 1886
1
مدبه، بتول صادقی- با تلاش های مستمرنماینده بروجرد واشترنیان درمجلس شورای اسلامی چرخ تولید خودروسازی بروجرد به حرکت درآمد.
ارسال توسط :

دکترفاطمه مقصودی درحاشیه مراسم افتتاح کارخانه فردا موتورز درنشست با خبرنگاران با بیان اینکه نتیجه و خروجی زحماتم را امروز درعظیم خودرو می بینم گفت: چرخ کارخانه تا نچرخد هیچ مشکلی ازجامعه حل نمی شود عظیم خودرو که یکی از کارهای نشدبود اما، امروزنتیجه ش آوردن امید درجامعه  وایجاد ظرفیت شغلی برای جوانانی  است که با افتتاح آن جوان بروجردی می تواند به نماینده اش اعتماد کند.

وی با اشاره به اینکه اشکال استان وهراستانی که بگوید توسعه نیافته ومحرومیم مدیریت است اظهارکرد: مدیریت ونگاه امروز باید متحول شود چون معتقدم معجزه در حرکت ،اراده ، بینش وخدا جویی ماست.

دکترمقصودی با اشاره به  احیاء و راه اندازی خط تولید شرکت خودرو سازی فرداموتورز در بروجرد گفت: خودروسازی بروجرد اعتبار استان است که امیدوارم با تعامل مسئولین استانی  این کار در استان ادامه داشته باشد.

وی  تصریح کرد: تمامی مشکلات این واحد تولیدی رفع شده است و با بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید جوانان بیکار منطقه  مشغول کار شده و موضوع اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

نماینده بروجرد واشترنیان درمجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه استقلال اقتصادی ممکلت  من مهم است واین استقلال نیز با حمایت ازتولید با مخالفت و مقابله کردن با رکود اقتصادی و ایجاد شغل برای جوانان مرزوبوم تحقق می یابد بیان کرد: همه جوانب را برای احیاء کارخانه ها درنظر گرفته ام و هدف بعدی من  کارخانه سامان کاشی است چرخ آن ۷ سال نچرخیده و به دنبال آن نساجی بروجرد خواهد بود.

به گزارش مدبه  با احیاء کارخانه خودروسازی بروجرد، دومین خط تولید محصولات این کارخانه با حضورنمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی آغاز بکار کرد که به گفته عوض دیدارمدیرعامل گروه خودرو سازی فردا موتورز، درسایت بروجرد سه هزاردستگاه تولیدو درفاز اول سیصد نفر جذب  سایت بروجرد فردا موتورزخواهند شد و با راه اندازی رنگ و بدنه ۱۲۰۰ نفر می توانند جذب سایت بروجرد برای  فعالیت های تولیدی شوند.

به گفته دیدار، این کارخانه ازپیشرفته ترین خطوط رنگ درمیان خودروسازان ایرانی است که توسط متخصصان داخلی درحال توسعه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.