۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان وجود دارد/ ورود افراد غیر متخصص به حوزه صنعت و اقتصاد سهمی مهلک برای صنایع
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
شناسه : 3799
5
علی محمد نیا: یک فعال حوزه اقتصاد و صنعت کشورگفت: ورود افراد غیرمتخصص و کارنابلد را به دو حوزه صنعت و اقتصاد سم مهلکی برای صنایع کشور بویژه استان لرستان است .
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

علی محمد نیا با اشاره به اینکه این روزها حال شهر خرم آباد  خوب نیست،  اظهار کرد : وضعیت جوانان و  بازنشستگان ، رتبه اول بیکاری، رتبه اول خودکشی، رتبه اول مهاجرت و … نشانه های وخامت حال شهر و استان ما است.

وی به ۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان اشاره کردو افزود: دوستانی مدعی هستند که کارخانه ها را داریم روشن می کنیم ولی به جرات می گویم هیچ اتفاق خوشایندی نتوانسته اند در این زمینه رقم بزنند.

 فعال حوزه اقتصاد و صنعت کشوردرآیین تجلیل از اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار ،با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش،  بیان کرد: روزنامه نگاری و خبرنگاری در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته از مشاغل معتبر و درجه یک محسوب می شود، خبرنگاری یک شغل بسیار تاثیرگذار در تمام جوامع است، بنده معتقدم به رسانه باید بیشتر از سایر اصناف اهمیت داد و نگاهی ویژه کرد زیرا خروجی، دستآورد و کارکرد رسانه ها به نفع چشم انداز فرهنگ عمومی جامعه است.

 این فعال حوزه صنعت و اقتصاد، ورود افراد غیرمتخصص و کارنابلد را به دو حوزه صنعت و اقتصاد سم مهلکی برای صنایع کشور بویژه استان لرستان دانست و مدعیان روشن کردن کارخانجات و صنایع خاموش را در حضور اصحاب رسانه استان به مناظره خواند.

 وی بیان کرد: اصحاب رسانه بایستی کمک کنند مردم پای صندوق رای بیایند و کسانی که درصنعت و اقتصاد حرفی برای گفتن دارند را انتخاب نمایند زیرا مشکل جامعه ما به این دو حوزه مهم و حیاتی برمی گردد، همه ما عاشق این مملکت هستیم اگر کسی را انتخاب کردید که در حوزه های صنعت و اقتصاد می توانست باری از دوش مردم بردارد و سبب پیشرفت استان شود بنده هم او را حمایت خواهم کرد .

 به گزارش مدبه ، دکتر علی محمدی نیا برادر مرحومه زنده یاد دکتر اعظم محمدی نیا ملقب به بانوی امید وکاندیدای چند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان است که در سال ۱۳۹۷ به دلیل ایست قلبی و تنفسی دعوت حق را لبیک گفت.

 علی محمدی نیا دانش آموخته دکتری مهندسی مواد متالوژی (PHD) و همچنین کارشناس حقوق است که هم اکنون مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه گران صنعت (آدنیسکو) می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.