کیفیت بالای وضعیت مهارت آموزی در کارگاههای فنی و حرفه ای لرستان
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
شناسه : 4931
1
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مشاورعالی و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: توانمندسازی و مهارت‌آموزی جوانان سرباز، زمینه و مقدمه‌ای برای اشتغال جوانان است ووضعیت این مهارت‌آموزی‌ها در لرستان از کیفیت بالایی برخوردار است.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش  پایگاه خبری مدبه ،سردار موسی کمالی مشاورعالی و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح عصر امروز سه‌شنبه، بیست‌وششم دی_ در جریان بازدید از کارگاه‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای لرستان اظهار کرد: توانمندسازی و مهارت‌آموزی جوانان سرباز، زمینه و مقدمه‌ای برای اشتغال جوانان است.

وی افزود: در بحث مهارت‌آموزی سربازان، باید سربازی که آموزش می‌دهیم سرباز در طراز جمهوری اسلامی و در طراز سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باشد که بتوانیم ادعا کنیم این سربازی که در نیروهای مسلح آموزش دیده یک نیرویی است که تنها آموزش ندیده، بلکه در نیروی مسلح کار یاد گرفته است.

مشاورعالی و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه مهارت‌آموزی در حیطه کار فنی و حرفه‌ای است، خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای با توجه به اینکه دارای قدمت و ریشه است، مسائل را بهتر ازنیروهای مسلح می‌داند و از آنجا که مهارت‌آموزی سربازان یک کار ایجادی جدید است، بنابراین انتظار داریم که فنی و حرفه‌ای نیروهای مسلح را به عنوان مهمان تلقی کنید و به عنوان میزبان با تلاش گسترده سعی شود تا کیفیت‌ها را بالا ببریم و به استانداردها نزدیک کنیم.

وی با اشاره به اینکه مأموریت تخصص، مهارت و توانمندی نیروهای مسلح با سایر دستگاه‌ها متفاوت است، افزود: از آنجا که نیروهای مسلح متولی دفاع، نظم و امنیت در کشور و استان هستند، باید کمک شود که مهارت و تخصص با توجه به امکانات استان در نیروهای مسلح تحقق پیدا کند.

کمالی تصریح کرد: با شروع نهضت مهارت‌آموزی بنا داریم یک کار اساسی و بزرگ انجام دهیم، همانطور که در موارد مختلف از جمله نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش (سرباز معلم) در مناطق محروم و روستاها و در جریان واکسیناسیون، ورود پیدا کرده‌ایم؛ امروز هم هر کجا احساس کنیم که نیاز است نیروهای مسلح برای انقلاب، نظام، جامعه و مردم کمک کند، ورود پیدا می‌کنیم و کار را به صورت مأموریتی، جهادی و انقلابی پیش می‌بریم.

وی اضافه کرد: ما کار مهارت‌آموزی را تکلیف قانونی و ملی خود می‌دانیم و تا زمانی که این مأموریت به دوش ماست، کار را به نحو احسن دنبال می‌کنیم؛ لذا انتظار داریم مشکلات و موانع ما توسط فنی و حرفه‌ای به‌صورت ویژه بررسی شود و اگر جایی برای برگزاری کلاس، آموزش و مربی تجهیزات و آزمون مشکل داریم، به صورت ویژه کمک کنید تا این مأموریت به نحو احسن اجرایی و عملیاتی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.