پویش یلدای مهربانی در لرستان
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
شناسه : 4774
0
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: پویش یلدای مهربانی با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده های نیازمند، در شب یلدا برگزار می شود.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش مدبه ، جلال شیخ پوررئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان درگفتگو با خبرنگار مدبه ،اظهار کرد: پویش یلدای مهربانی به منظور کمک به نیازمندان و مددجویان، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده های نیازمند در شب یلدا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه  دراین پویش خیران و مردم نیکوکار ازطریق کمک های نقدی خود احتیاجات شب یلدایی خانواده نیازمند را تامین می کنند افزود: لرستانی های خیر در یلدای امسال با تقسیم شادی ها به سفره یلدای نیازمندان رنگ مهربانی می بخشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: پویش یلدای مهربانی با هدف تهیه وتامین بسته های معیشتی نیازمندان و مددجویان لرستانی در استان برگزار می شود ودر این طرح تهیه سبد غذایی میوه و آجیل و شیرینی شب یلدا برای نیازمندان در دستور کار قرار دارد دارد که پس از جمع آوری کمک ها این اقلام تهیه و بین نیازمندان و مددجویان لرستانی توزیع می شود.

شیخ پور تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار لرستانی می توانند برای مشارکت در امر خداپسندانه احسان شب یلدا کمک های نقدی خود را برای تهیه مواد غذایی مددجویان تا قبل از شب یلدا به حساب کمیته امداد واریز کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.