لرستان  به قطب فروسیلس و کانی هیدرو فلز تبدیل می شود
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
شناسه : 4795
0
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: احداث هفت واحد فروسیلیس و فرو منگنز با سرمایه گذاری دو هزار و پانصد میلیارد تومان و نهصد و بیست و پنج اشتغال در دستور کار قرار گرفته است که با این ظرفیت لرستان در آینده به قطب فروسیلس و کانی هیدرو فلز تبدیل می شود .
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان امروز دوشنبه در جلسه هم اندیشی صنعتگران منطقه ویژه اقتصادی لرستان در شهرستان ازنا اظهار کرد:  در سال جاری ۱۷۵ پنج قرارداد به ارزش سرمایه گذاری۵۰ هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان منعقد شده است.

وی با اشاره به انعقاد ۷ قرارداد واحد فروسیلیس  منگنز تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون برای ایجاد ۵۸ واحد با اشتغال یک هزار و۱۸۵نفر در شهرک های صنعتی لرستان سه هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و ۱۴۷ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نیز به ۱۷ واحد تزریق شده است.

محمدی  بیان کرد: دو نمایشگاه توانمندی های صادراتی لرستان سال گذشته برگزار و در این راستا ۲۰ میلیارد ریال در راستای حمایت مالی از سیصد و شصت سیصد و شش واحد صنعتی هزینه شد.

مدیرعامل شرکت شرک های صنعتی لرستان با اشاره به هزینه ۱۶۰ میلیارد ریالی برای حصار حراستی مجموعه منطقه ویژه ی اقتصادی ازنا ادامه داد: بودجه شهرک های استان نسبت به سال گذشته۱۰ برابر و ۷۲ مگاوات  برق نیز به زیرساخت های این مناطق اضافه شده است.

محمدی با بیان اینکه هشت شهرک و ناحیه صنعتی لرستان گازرسانی شده است  اضافه کرد : امسال ۲۰۳ هکتار به اراضی شهرک های  صنعتی اضافه و ۱۲۶ هکتار دیگر از اراضی آزاد شد

وی افزود: انتظار می رود ۳۵۰ هکتار اراضی ملی به منطقه ویژه اقتصادی ازنا اضافه شود که در این راستا تسریع در احداث خط و شبکه برق فاز توسعه، واگذاری عرصه ملی جهت ایجاد ناحیه صنعتی مومن آباد و اخذ مصوبه شورای برنامه ریزی ضروری است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.