لرستان برترین استان در تبدیل مجوزهای کسب و کار کاغذی به شناسه الکترونیکی یکتا
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
شناسه : 5134
2
مدیر کل اقتصاد و داراریی لرستان خبر داد: مدیرکل اقتصاد و دارایی استان از پیشتازی استان لرستان نسبت به سایر استان های کشور در تبدیل مجوزهای کسب و کار کاغذی به شناسه الکترونیکی یکتا خبر داد.
ارسال توسط : منبع : مدبه

به گزارش مدبه و به نقل از   اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، علی محمدی گفت: براساس اعلام مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی، تا بیست و پنجم بهمن ماه، لرستان بهترین عملکرد را در حذف مجوزهای کسب و کار کاغذی و الکترونیکی کردن مجوزها در بین استان‌های کشور داشته است.

وی تصریح کرد: طی بررسی آمار عملکرد استان‌ها در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، تا روز بیست و پنجم بهمن ماه ۲ هزار و ۲۰۳ فعال اقتصادی در استان، مجوزهایشان را الکترونیکی کرده و شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان عنوان کرد: پس از لرستان در استان‌های گیلان، تهران، خراسان جنوبی و اردبیل بیشترین میزان تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا صورت گرفته است. محمدی در ادامه به عملکرد شهرستان های استان در این موضوع اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش در استان لرستان، بروجرد، الیگودرز و دلفان به ترتیب با ثبت ۹۱۸، ۳۰۱ و ۲۷۲ مورد بهترین عملکرد را در بین شهرستان های استان داشته اند.

وی تأکید کرد: براساس حکم ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) تبدیل شوند. مدیر کل اقتصاد و دارایی استان تصریح کرد: امکان تبدیل غیرحضوری و رایگان مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس Mojavez.ir برای صاحبان کسب و کار از مهرماه ۱۴۰۲ مهیا و عملیات تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا آغاز شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.