غزه ‌مدفن ‌صهیونیست‌ها خواهد شد/ کودکان غزه مردان بزرگ آینده این سرزمین خواهند بود
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
شناسه : 4400
1
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها توانایی جنگ با حماس را ندارند، گفت: زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند بلعیده خواهند شد و غزه مدفن آنها خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش خبرنگار مدبه، سردارحسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،امروز در کنگره ۶ هزارو ۵۵۵ شهید لرستان  درخرم آباد  اظهارکرد: جنگ غزه تقابل جهانی وحامیانشان دیگر تعادل ذهنی ندارند و سرگردان و دستپاچه شده‌اند کودکان غزه تسلیم نمی شوند، آنها مردان بزرگ آینده این سرزمین خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه  غزه مقاوم می‌ماند وصهیونیست ها شکست نهایی خویش را از غزه خواهند خورد افزود: فقط یک عملیات بیت‌المقدس ما کافی است تا اسرائیل را بشکند. امروز اسرائیل سرزمین ناآرامی‌هاست و سرزمین کابو‌س‌های سخت است آنها توانانی جنگ با حماس را ندارند. زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند بلیعده خواهند شد و غزه مدفن آنها خواهد شد.

سردار سلامی با بیان اینکه  زمین، نقطه‌ی قوت فلسطینی‌ها ست و اگراسرائیلی‌ها بیایند بلعیده خواهند شد خاطر نشان کرد:  بامداد ۱۵ مهرماه، تمام آن استانداردهای ساختگی رژیم صهیونیستی فرو ریخت و متوجه شدند خطوط اول شکسته است، در گام اول بیش از مساحت غزه بازپس گرفته شد و نشان دادند که میدانی برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی نیست و فقط یک عملیات بیت‌المقدس برای شکست آنها کافی‌ست.

لرستان تجسم غیرت ابوالفضلی است

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به رشادتهای لرستانی ها در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: فرمایشات، تعابیر و توصیفات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در مورد لرستان، مفاخر این دیار و مردمان این سرزمین زیبا‌ترین، جذاب‌ترین و کامل‌ترین توصیف از شخصیت مردمان این استان بود.

وی عنوان کرد: لرستان تجسم غیرت ابوالفضلی است و در این سرزمین نسیم غیرت ، وفاداری  و جوانمرد علمدار کربلا جاری  است . یک حقیقت دائمی و جاری که در شخصیت مردمان آن تجلی دارد . سرزمین کوه های بلند ، آبشارهای زلال ، دریاچه های صاف و روشن   با مردمانی غیور و غیرتمند ، مردمانی با وفا و فداکار.

سردار سلامی  ادامه داد : شهدای این استان  در دوران دفاع مقدس همگی اسوه اخلاق و غیرت بودند و امروز صبر و عظمت  خانواده شهدا در مسیر شهادت بسیار بزرگتر از شهادت فرزندانشان است. خداوند را شاکرم که امروز  در این کنگره  به پابوسی خانواده های این شهدای گرانقدر  و تجلیل از حماسه های  جادوان  شهداء آمده ام .

کنگره ملی بزرگداشت ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان، امروز با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهکده مقاومت پادگان حمزه سیدالشهدا(ع)خرم آباد  برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.