صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه لرستان
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
شناسه : 4632
0
مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان خبر داد: مجوز تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی دانشجویان بین الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.
ارسال توسط : منبع : مدبه

به گزارش پایگاه خبری مدبه  و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر غلام حسین حسینی، مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان با اعلام این خبر گفت: «خوشبختانه بعد از حدود یک سال پیگیری و تلاش مستمر گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان که همراه با حمایت رئیس محترم دانشگاه بود سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تقاضای تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی (آزفا) دانشگاه لرستان، موافقت کرد.

حسینی اظهار کرد:  با راه اندازی این مرکز، از این به بعد، نیاز به اعزام دانشجویان بین الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان برای فراگیری زبان فارسی به دانشگاه های سایر استان ها نیست و این دانشجویان در مرکز آزفای دانشگاه لرستان، زبان فارسی را خواهند آموخت.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این مرکز باعث ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه لرستان خواهد شد افزود: راه اندازی این مرکز  علاوه بر اینکه درآمد زایی دانشگاه را در پی دارد باعث اشتغالزایی برای چند نفر از دانش آموختگان زبان و ادبیات فارسی نیز می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.