رسانه ها به دور اززیاده خواهی وخودنمایی به فکرهمدلی برای پیشرفت منطقه باشند
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
شناسه : 1396
8
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پلدخترگفت: مطالبه گری اقدامی پسندیده است که رسانه ها باید ازمسیردرست ومنطقی پیگیری کنند نه به شکلی که موجب شبهه افکنی وایجاد چند دستگی درجامعه شود.
ارسال توسط :

علی نظری ترکارانی درگفتگو با خبرنگارمدبه، با اشاره به اینکه ‌درجامعه امروزی رسانه ها و فضای مجازی نقش مهم وانکار ناپذیری دارند بیان کرد: با استفاده صحیح و هدفمند ازرسانه می توان به رشد فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و بالابردن آگاهی جامعه کمک شایانی نمود.

وی تصریح کرد:رسانه ها باید درجهت منافع ومطالبات عموم مردم ، به صورت بی طرف حرکت کنند تا شاهد رشد همه جانبه جامعه باشیم.

نظری افزود : رسانه ها درکنارمطالبه گری منطقی ومنصفانه همراه با ارائه پیشنهادات عملی، اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی درشهرستان را نیز که با پیگیری مسئولان انجام می شود به صورت صحیح و شفاف به دور از جهت گیری سیاسی و تفکرات شخصی برای عموم مردم نمایش دهند چراکه سانسور اقدامات انجام شده موجب بدبینی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر بیان داشت : انتظار می رود پیشکسوتان رسانه ای و افرادی که دل درگرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند در مسیر بازتاب اقدامات انجام شده پیش قدم باشند و مطالبه گری که اقدامی پسندیده است را در مسیر درست و منطقی پیگیری کنند نه به شکلی که موجب شبهه افکنی و ایجاد چند دستگی درجامعه شود و به دور از زیاده خواهی و خودنمایی به فکر همدلی برای پیشرفت منطقه باشند.

نظری ترکارانی گفت : فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به نقش و جایگاه خود اخبار و مطالب منتشر شده در رسانه ها را رصد می کند ، لذا شایسته است اصحاب محترم رسانه به رسالت خود عمل کرده و به واسطه جایگاهی که با استفاده از اعتماد مردم به دست آورده اند به دنبال منافع شخصی و سهم خواهی نباشند چراکه مردم تفاوت رسانه سازنده و رسانه منفعت طلب را به خوبی متوجه می شوند و در کوتاه مدت با انزجار مردم روبرو خواهند شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.