خرم آباد شهر، رویداد محور
۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
شناسه : 3464
1
شهردار خرم آباد گفت: نیل به شهر رویدادمحور، سیاست کلی شهرداری خرم‌آباد در حوزه فرهنگی، اجتماعی وورزشی است.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

داریوش بارانی درگفتگو با خبرنگار مدبه، درباره مهم‌ترین اقدامات شهرداری برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان، اظهارکرد: شهرداری خرم‌آباد درحوزه نشاط اجتماعی، اوقات فراغت، زیرساخت‌ها، تسهیلات و تمهیداتی که برای فراغت جوانان و نوجوانان و آحاد مردم نیاز است اقدامات خوبی را درحوزه‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی انجام داده است.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های ورزشی در اختیار شهرداری از جمله سالن‌های ورزشی، بیش از ۴۰ سانس در هفته برای محلات هدف باز آفرینی شهر اختصاص داده شده است تا جوانان و نوجوانان مناطق محروم بتوانند از ظرفیت زیرساخت‌های شهری استفاده کنند.

بارانی با بیان اینکه شهرداری خرم‌آباد دراعیاد مذهبی و مناسبت‌های متفاوت برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند، ادامه می‌دهد: به مناسبت عید غدیر، شش رویداد فرهنگی و اجتماعی با محوریت نشاط اجتماعی شهروندان درمحلات مختلف شهر برگزار می‌شود.

حدود ۶۵ مراسم مفرح در حوزه نشاط اجتماعی طی سه ماه گذشته برگزار شده است
وی اضافه می‌کند: به منظور نشاط اجتماعی شهروندان در سه ماهه نخست امسال، برنامه‌هایی همچون جُنگ‌های نوروزی متنوع در چهار نقطه شهر، عروسک‌گردانی و راه‌اندازی اتوبوس گردشگری شهری در پیاده‌روهای عمومی و جشن‌های متنوع دهه کرامت با مشارکت و استقبال خوب مردمی برگزار شد.

شهردار خرم‌آباد اظهار می‌کند: حدود ۶۵ مراسم شاد و مفرح در حوزه نشاط اجتماعی طی سه ماه گذشته در شهر خرم‌آباد برگزار شده که در نوع خودش در این بازه زمانی کوتاه کم‌نظیر بوده است.

بارانی تاکید می‌کند: شهرداری دربسیاری ازمناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی به صورت مشارکتی اقدام کرده و به جرأت می‌توان گفت کمتر رویداد فرهنگی و ورزشی در شهر خرم‌آباد برگزار شده است که شهرداری در آن نقشی ایفا نکرده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.