ثبت ۵ هزار مجوز کشاورزی در درگاه ملی مجوزها
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
شناسه : 4938
0
طی 9 ماهه نخست امسال رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در 9 ماهه امسال 5 هزار درخواست بخش کشاورزی در سامانه صدور مجوزهای کشور ثبت شده که از این تعداد برای بیش از دو هزاردرخواست، مجوز صادر شده است .
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش پایگاه خبری مدبه ،سید عماد شاهرخی در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی لرستان سال ۱۴۰۰ به سامانه صدور مجوز‌های کشور وصل شده است، اظهار کرد: در ۹ ماه امسال پنج هزار درخواست بخش کشاورزی استان در سامانه صدور مجوز‌های کشور ثبت شده که از این تعداد برای دو هزار و ۶۳۳ درخواست، مجوز صادر شده، ۶۳۵ درخواست توسط متقاضی باید تکمیل شود و هزار و ۲۸۴ مورد نیز یا رد یا متقاضی انصراف داده است.

وی افزود: تمام زیربخش‌های کشاورزی شامل دام، طیور، شیلات، گلخانه، صنایع تبدیلی و غذایی برای صدور موافقت اصولی، پروانه تاسیس، پروانه بهره‌برداری و توسعه واحد‌های سنتی و صنعتی از درگاه ملی مجوز اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه برای تبدیل مجوز قدیمی باید از طریق سامانه درگاه ملی مجوز‌ها اقدام شود، گفت: دریافت شناسه الکترونیکی از درگاه ملی مجوز رایگان و غیر حضوری است.

شاهرخی با اشاره به اینکه ۲۰ پیامک برای صنایعی که مجوز قدیمی دارند، ارسال شده است، افزود: بهره‌بردارانی که مجوز قدیمی دارند باید در درگاه ملی مجوز‌ها درخواست خود را ثبت کنند تا مجوز الکترونیکی با شناسه یکتا دریافت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکیدکرد: از ابتدای سال آینده خدمات جهاد کشاورزی صرفا به مجوز‌هایی تعلق می‌گیرد که دارای شناسه یکتا باشند، بنابراین تقاضا داریم در فرصت باقیمانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی اقدام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.