توان و تخصصم را برای راه اندازی کارخانجات و صنایع خاموش استان بکار خواهم گرفت
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
شناسه : 5115
2
فعال اقتصادی در نشست با خبرنگاران مطرح کرد: کاندیدایای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درنشست با خبرنگاران گفت: برای توسعه اقتصادی این استان پراستعداد و پتانسیل که صاحبانش اقوام ما هستند تلاش خواهیم کرد تا راه را برای آیندگان هموار کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

علی محمدی نیا اظهار کرد: شرایط بد اقتصادی ، بیکاری جوانان ، و عدم فعالیت کارنجات، معضلاتی هستند که فرزندان این دیار را مایوس و دلسرد کرده   و فضای نامیدی بر استان سایه افکنده است .

وی بیان کرد : کارخانجات وصنایع ما خاموش است؟ استان آبشاران یک متر مربع بیابان ندارد؟ اما، دریغ از توسعه بخش گردشگری؟ حاصل انتخابهای   گذشته و مردم ما شده است سومین استان فقیر کشور؟ و امروزدیگر نباید به پشت سر نگاه کنیم چون فرصت به پشت سر نگاه کردن نداریم قرار است اگر کنار هم باشیم برای توسعه استان با هم تلاش کنیم چون  قطعا در ادوار گذشته مشکلاتی برای این استان و این حوزه انتخابیه درهمه بخش ها پیش آمده که  اگر دست به دست هم ندهیم، اگر با کار جهادی و کار شبانه روزی تلاش نکنیم شاید باید پنجاه وشاید صد سال  تلاش  کنیم تا به حد استانهای دیگر برسیم امروز در بدترین شرایط قرار داریم ما می گویم کارخانجات و صنایع ما خاموش است درحالی که استانهای دیگر طرح های فناوری پیشرفته و دانش بنیان  راه اندازی می کنند.

محمدی نیا با اشاره به اینکه  سنگ های تزئینی استان ما توسط دلالان به بنادر صادر و درهمان مکان و بدون آنکه به کشوری دیگر صادر گردد در روی کشتی ها چینی  بازآوری و با قیمت چند برابر دوباره به خود ما فروخته می شوند افزود : باید  جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و کمک به تولید و اشتغالزایی در شهرستان های خرم آباد و چگنی ،احداث شهرک فناوری سنگ دردستور کار دولتمردان قرار بگیرد که در این راستا تمام توان تلاش و تخصص و توانم را برای راه اندازی کارنجات صنایع  خاموش این حوزه انتخابیه به کار می گیرم.

فعال حوزه اقتصادی استان،  در ادامه بیان کرد :با هدف توسعه اقتصادی ، ایجاد ایجاد اشتغال پایدار و جوان گرایی آمده ام . من مهندسم و اهل  شعار دادن نیست. شعار  دادن بلد نیستم آمده ام برای توسعه اقتصادی ، برای ایجاد اشتغال پایدار بر پایه جوان گرایی

محمدی نیا خاطرنشان کرد: برای توسعه بخش اقتصادی مشکلات اقتصادی علی الخصوص مشکلات زیرساختی و صنعتی و عمرانی را به چند دسته تقسیم کرده ام  در این حوزه انتخابیه طرح ها ، پروژه های صنعتی و تولیدی، معدنی و کارخانجاتی داریم  که بخشی فعال اند و نیاز به حمایت و طرح توسعه  دارند و بخشی هم خاموش و راکد اند که برنامه ریزی برای کارنجات خاموش از اولویت های ماست  و با کار جهادی ،با پیگیری روز روز ،ساعت به ساعت  با حاضر شدن در محل این کارخانجات   با  حضور سرمایه گذار ومسئولین تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن به خط تولید برگشت داده شوند. برای روشن کردن کارخانجات سنگ هم تمام تلاشم را خواهم کرد   چون معتقدم داشته های ما باید تقویت و حمایت شوند  و برای جلو گیری از فروش ارزپیگیر سرمایه گذار داخلی و خارجی و سازمانهایی مانند ایمیدرو با ارائه طرح و برنامه و سرمایه گذاری در استان  خواهیم بود .

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.