تاکید بر ورزش همگانی برای روشن دلان خرم آبادی
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
شناسه : 1298
4
سرپرست هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان خرم آباد خطاب به اعضای این هیئت گفت : هم افزایی، همت همگانی، همکاری صادقانه با هئیت رئیسه، کمیته ها و انجمن های ورزشی با نگاه جذب و بکارگیری ظرفیت های مادی، معنوی، علمی، خلاق و مبتکرانه درامردفاع ازحقوق ورزشکاران هدف مورد تاکید است.
ارسال توسط :

به گزارش مدبه ،یاسر بسطامی که در جلسه معارفه اعضای هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان خرم  آباد، سخن می گفت بیان کرد: استعدادیابی ورزشی، ایجاد بسترهای آموزشی برای مشتاقین و توجه به ورزش همگانی برای روشن دلان خرم آبادی باید در اولویت باشد

وی با اشاره به توانمندی و رزومه هر کدام از اعضا جهت آشنایی با یکدیگر و تاکید بر توانمندی بالقوه و بالفعل شدن آنان برای اهداف مدنظر هیئت نابینایان و کم بینایان تاکید کرد .

در ادامه این جلسه مقرر شد گزارش گیری، تحلیل و رصد فعالیت های هئیت به صورت حضوری و هرماه و در طول ماه نیز بنا برضرورت، به صورت مجازی صورت گیرد و عملی نمودن مصوبات جلسات در دستور کار قرار گیرد .

گفتنی است در این جلسه رضا بهرامی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان لرستان ضمن بیان خرسندی از راه اندازی هیئت شهرستان خرم آباد بر تلاش ها و پیگیری های این مدت هیئت، بر شرح اقدامات و تبیین رسالت کلی هیئت تاکید کرد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.