بانک پاسارگاد در حوزه شهری خرم آباد سرمایه گذاری می کند
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
شناسه : 555
4
جلسه سرمایه گذاری درطرح های بازآفرینی شهری و تعریض معابر درسالن جلسات شهرداری خرم آباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی

به گزارش مدبه، در این جلسه که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی لرستان، شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و معاون امور عمرانی شهرداری برگزار شد، شهردار خرم آباد گفت:
درسنوات گذشته ما با راه و شهرسازی مشکلاتی داشتیم، اما امروزه با توجه به ورود “مهندس خالقی” شهرداری خرم‌آباد بیشترین تعامل را با اداره کل راه وشهرسازی دارد و ایشان نیز تا به امروز تمام موضوعات شهرداری خرم‌آباد را به صورت خاص پیگیری کرده به طوریکه به سرانجام رسیده اند خصوصاً طرح تفضیلی که احتمالاً تا دو روز آینده ابلاغ رسمی می‌شود.

محمد شریفی مقدم با اشاره به فرصت پیش آمده به واسطه مهندس اسماعیل دوستی معاون بانک پاسارگاد، دکتر خادمی استاندار لرستان و بسیاری از مسئولین بیان کرد: نباید اجازه دهیم این سرمایه‌گذار از شهرداری خرم‌آباد به راحتی عبور کند بلکه پروژه‌ای که قرار است با بانک سرمایه‌گذار شروع کنیم به نحوی باشد که مورد استقبال بیشتر سرمایه گذار و رضایت همه همشهریان قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز دراین جلسه گفت: بانک پاسارگاد به‌عنوان حامی استان لرستان قراراست یک سرمایه‌گذاری مناسب را در استان انجام دهد که بخشی از این سرمایه‌گذاری قرار است در حوزه شهری باشد .

مهندس خالقی با بیان اینکه بانک پاسارگاد درحوزه بازآفرینی شهری علاقه دارند که سرمایه‌گذاری کند افزود:به‌عنوان اولین گزینه و پایلوت این موضوع شهر خرم‌آباد انتخاب شده است وقرار است مبلغی در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا شهرداری توانمند شود.

مهندس صادقی معاون امورعمرانی شهرداری نیز درخصوص چگونگی سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد درپروژه‌های بازآفرینی شهری و تعریض معابر به بیان سخن پرداخت و گفت: محله علی‌آباد یکی از محلات قدیمی شهر است که در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و در ورودی شهر خرم‌آباد قرار دارد که با اجرای این طرح باز آفرینی و بهسازی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.