اسلام هراسی و ترویج خشونت هدف اهانت کنندگان به قرآن است
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
شناسه : 3648
1
نماینده ولی فقیه درلرستان: امام جمعه خرم آباد با محکومیت اقدام شنیعانه افراد فرومایه درسوزاندن کتاب آسمانی مسلمانان، خواستار برخورد دستگاه دیپلماسی با اهانت کنندگان شد.
ارسال توسط : منبع : مدبه

به گزارش خبرنگار مدبه ،حجت السلام سید احمد رضا شاهرخی درخطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه درمکتب اسلام توهین به کتابها وانبیاء آسمانی نهی شده است گفت: قرآن کریم معجزه پیامبراسلام و حقانیت دین مقدس اسلام است و اتفاقی که در کشور سوئد با حمایت پلیس این کشور  به وقوع پیوست اهانت به همه ادیان آسمانی است و ما نمازگران در لرستان این اهانت پلیس سوئد را محکوم و از وزارت خارجه هم می خواهیم  تمهیدات لازم از طریق زمان کنفرانس اسلامی برای برخورد با چنین حوادثی فراهم شود.

وی به استخدام های بی ضابطه دردستگاههای اجرایی اشاره کرد و افزود: اخیرا از مرکز ۱۷ نفر سهمیه به استان لرستان اختصاص داده اند تا جذب یکی از دستگاههای اداری شوند که این سازمان بدون اطلاع رسانی عمومی اسامی را تهیه کرده که خوشبختانه سازمان بازرسی و دیگردستگاهها ی مرتبط به موقع ورود پیدا کرده و این اقدام را متوقف نموده اند .

نماینده ولی فقیه دراستان اظهار کرد: شیوه های اطلاع رسانی که دردسترس عموم نباشد افکار عمومی را خدشه دار می نماید بنابراین بایستی دستگاههای مرتبط این امر را بررسی و تحقیق کنند تا ریشه این روش ها در استان خشکیده شود.

حجت السلام شاهرخی با انتقاد از بی حجابی در برخی مناطق شهر خرم آباد اضافه کرد: حجاب یک مسئله شرعی و قانونی است و با توجه به اینکه گسترش بی حجابی و بی عفتی اولویت دشمن است لذا اولویت اصلی ما هم بایستی حفظ حجاب ، حیا، عفت و پاکدامنی باشد .

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در تنگه مرصاد و شهدای این عملیات به حادثه کودتای ۲۸ مرداد  ۱۳۳۲ اشاره کرد و گفت: اعتماد نکردن به غرب درس بزرگ کودتای ۲۸ مرداد است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.