آغاز عملیات اجرایی ۲۴ واحد کارگاهی و ۸ طرح صنعتی زیر ساختی  در لرستان
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
شناسه : 4792
1
مدیرعامل شرکت شهرک های  صنعتی لرستان: مدیرعامل شرکت شهرکای صنعتی لرستان از کلنگ زنی احداث 24 واحد کارگاهی مقیاس کوچک لرستان در شهرک صنعتی دورود و عملیات اجرایی8 طرح صنعتی و زیرساختی در ازنا خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش  مدبه ،فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک های  صنعتی لرستان  در آئیین کلنگ زنی این طرح ها گفت: مدت پیمان برای ساخت بیست و چهار واحد کارگاهی مقیاس کوچک لرستان ۶ ماه و اعتبار این طرح۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود:  ۱۰۸ واحد کارگاهی در چهار شهرستان کوهدشت، درود، خرم آباد و الیگودرز پیمان سپاری شده که هفته دولت به بهره برداری می رسند.

محمدی  اعتبار این واحدها را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان  و خاطر نشان کرد: اشتغالزایی این واحدها ۴۵۰ نفر است  که در این واحدها به ازای هر هشت متر یک شغل ایجاد می شود .

آغاز عملیات اجرایی۸ طرح صنعتی و زیرساختی

مدیرعامل شرکت شرک های صنعتی لرستان تصریح کرد :  برای اجرای ۸ طرح صنعتی و زیرساختی استان  نیز ۱۴ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است .

وی افزود: این طرح ها شامل چهار واحد صنعتی در قالب طرح توسعه منطقه اقتصادی با اعتبار۱۳هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال و چهار طرح زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی ازنا با اعتبار ۷۹۱ میلیارد ریال است.

محمدی خاطر نشان کرد:  طرح های صنعتی با هدف تولید سرم های انسانی، بلبرینگ تجهیزات مخابراتی و پی وی سی، احداث می شود که با بهره برداری از این طرح ها ۳۴۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد .

وی ادامه داد طرح های زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی ازنا نیز در قالب۱۲ مگاوات ظرفیت برق و ۳۹ کیلومتر شبکه جدید آب، گاز و معابر ایجاد می شود .

به گزارش ایمنا ، دیواره حصار بتنی منطقه ویژه اقتصادی ازنا امروز  به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۱۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.