پروژه‌های در دست اقدام  شرکت آبفای لرستان چندین برابر بیشتر از اعتبارات ابلاغی است
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
شناسه : 682
4
بتول صادقی – مدبه، مدیرعامل شرکت آبفای لرستان گفت:بالغ بر 380 روستای لرستان مشکل دار در استان وجود دارد که با تفاهم‌نامه‌ای که بین استاندار و مجلس شورای اسلامی منعقد می شود یک جهش خوب در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : آبفا

 

حمید رضا کرموند، در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با بیان اینکه  هدف از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی  بحث نیروی انسانی و تامین آب شرب روستاهای  دارای تنش بود افزود: تابستان سال گذشته ما توانسته ایم  مشکل بالغ بر ۳۵۰ روستای  را به صورت موقت حل کنیم اما، واقعیت این است که بیش از ۳۸۰ روستای ما هنوز مشکل شدید دارند که ما  پیگیر اعتبارات برای رفع مشکل این روستاها هستیم.

  وی با اشاره به اینک ماده ۵۶ ظرفیت فوق‌العاده‌ای  را برای تامین اعتبار پروژه‌ها دارد تصریح کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که بین استاندار و مجلس شورای اسلامی  در این زمینه منعقد خواهد شد حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای روستاهای  تامین اعتبار خواهد شد که با این روش شاهد یک جهش خیلی خوب در روستاها خواهیم  بود .

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان تصریح کرد: ما،در شرکت آب فاضلاب یک شعار داریم  که براساس اعتبارات کار نمی‌کنیم .مجبوریم به خاطر این‌که مردم در تنگنا قرار نگیرند براساس نیازهای مردم کار کنیم لذا در این راستا خوشبختانه پروژه های ما شروع شده و پروژه‌هایی که الان در دست اقدام داریم چندین برابر بیشتر از اعتباراتی  است که به ما ابلاغ شده است.

حمیدرضا کرموند،به بهره برداری ازآب شرب۶۴ روستای استان تا پایان سال اشاره کرد وگفت:ازاین تعداد روستا بخشی دردهه فجروبخشی نیزدرقالب پویش( الف. ب . ایران) به بهره برداری  خواهند رسید دراین میان چیزی که مهم است و اهمیت دارد حل مشکل آب روستاهاست که درهمه روستاها در حال کار کردن هستیم .

 وی ادامه داد: استان لرستان در بخش آب و فاضلاب بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان  عیلرغم اینکه سالجاری تمام نشده و پروژه ها به شدت در حال اجرا هستند بدهی به پیمانکاران دارد که نشان می دهد ما، در این زمینه سوای اعتبارت پیش رفته ایم و حاضریم بیش از این کار کنیم چون به مردم وبه لرستان افتخار می کنیم ومعتقدیم شایستگی مردم قدرشناس استان بیش از این است و اگر بخواهیم کارها را براساس شایستگی مردم پیش ببریم باید بیش از این کار کنیم و قدر این مردم را بدانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.