سیاست دشمن ایجاد ناامید و کمرنگ جلوه دادن  پیشرفت و دستاوردهای انقلاب  است ضرورت مشارکت حداکثری
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
شناسه : 5021
1
وزیر آموزش و پرورش در لرستان: وزیر آموزش و پرورش در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش مدبه ، رضا مراد صحرایی امروز ۲۲ بهمن ماه  در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان با اشاره به اهمیت انتخابات و خنثی کردن توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری و تکمیل کننده جشن انقلاب است.

رضا مراد سرایی با بیان اینکه امروز استقلال کشور در حوزه اقتصاد در جهان کم نظیر است و ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم در حالی که با تحریم ها دست و پنجه نرم می کنیم افزود:  قبل از انقلاب در حوزه آموزش از هر دو نفر یک نفر بی سواد بود اما حالا در تمام روستا امکانات تحصیل برای همه وجود دارد و بیش از نود و هفت درصد مردم کشورمان باسوادند.

وزیر آموزش و پرورش در لرستان بیان کرد:  قبل از انقلاب بسیاری از روستاها به آب بود برق دسترسی نداشتند اما، اکنون ۹۶ درصد مردم از نعمت آب شرب سالم بهره مند و کمتر جایی وجود دارد که برق ندارد داشته باشد.

رضا مراد صحرایی بیان کرد: ما نخبگانی بزرگ و جهانی داریم و در اختراعات به رتبه زیر ده در دنیا رسید ایم .

وی با اشاره به جنات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: اسرائیل منحوس که بسیاری از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه را به شهادت رسانده اکنون زمین گیر شده و گدایی صلح می کند و این به برکت انقلاب و خون شهداست که جهانی شده و دشمنان را حتی در هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرزهای ایران شکست می دهد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این حاصل قدرت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدایی است که به پیام استقلال، آزادی در سراسر جهان تبدیل شده است باید قدر انقلاب را بدانیم و در برابر توطئه های دشمن آگاه باشیم.

صحرایی با اشاره به اینکه امروز در آستانه یک انقلاب دیگر از نوع سیاسی و اجتماعی هستیم اضافه کرد: مشارکت درانتخابات از آن جهت اهمیت دارد  که دشمن تکلیف کند خودشان را با ما می فهمد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دشمن ایجاد ناامیدی است و می خواهد کاستی های ما را پررنگ و پیشرفت و دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهند افزود: هر کشوری کمبودهایی دارد و مشکلات همه جا هستند لذا نباید فراموش کرد که شکل گیری دولت ها برای رفع همین مشکلات است.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.