برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی لرستان/ نگاه کلان و کلی تر به موسیقی لرستان
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
شناسه : 4989
1
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره موسیقی لرستان گفت : سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر استان از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.
ارسال توسط : نویسنده : بتول صادقی منبع : مدبه

به گزارش پایگاه خبری مدبه ،اعظم روانشاد با اشاره به اینکه جشنواره موسیقی فجر امسال در بخش‌های موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی مقامی، محلی و زورخانه‌ای از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شوداظهار کرد: در تلاشیم این دوره از جشنواره موسیقی فجر با محتوای کیفی بالا برگزار شود.

وی با بیان اینکه  لرستان شعر و موسیقی را به دنیا هدیه داده است، افزود: در این جشنواره عدالت جغرافیایی رعایت شده و برنامه های  این جشنواره در همه شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان   با اشاره به برگزاری جشنواره‌های تئاتر، سرود فجر و جشنواره تجسم هنر، امسال در استان گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار جشنواره‌ها موجب شناسایی استعداد‌ها می‌شود که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد حضور پیشکسوتان و جوانان باشیم.

روانشاد به افتتاح سینما کیو خرم‌آباد در دهه فجر اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه حوزه هنر و هنرمند به مسئله انقلاب سالانه شاهد اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد با محوریت فجر در استان بوده و هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هنر و فرهنگ باید در خدمت ترویج انقلاب اسلامی در گام دوم باشد، بیان داشت : خوشبختانه هنرمندان لرستانی در این زمینه پیشرو هستند و از حضور و همراهی آنها در برنامه‌های مختلف از جمله دهه فجر بسیار خرسندیم.

روانشاد با اشاره به نقش و جایگاه اصحاب رسانه با هدف پوشش رویداد‌های فرهنگی هنری استان، گفت: امیدواریم با اطلاع‌رسانی در همه برنامه‌ها شاهد حضور پرشور و با کیفیت مخاطبان باشیم تا یک جریان‌سازی موثر در فرهنگ و هنر لرستان رقم بخورد.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.